Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośnik bluetooth 2x15w na aku 12v

09 Paź 2016 23:23 939 8
  • Poziom 4  
    Witam! Na początku chciałbym zaznaczyć że jestem dość młody i zielony w te sprawy więc proszę o wyrozumienie :D A zwracam się do was z takim problemem że chciałbym zrobić przenośny głośnik bluetooth na 2x15w i tu pierwsze pytanie jakiego wzmacniacza użyć? Na oku mam ten ale nie wiem czy będzie dobry "Silver New USB FM MP3 Player Module 02CBT Remote MP3 without bluetooth" (jest na ebay niestety nie mogę wklejać linków) jeśli tak to jak go podłączyć?
    I jaki akumulator zastosować tak żeby ten głośnik pograł z 5h przynajmniej? Czy zwykły 12v 1,2Ah wystarczy?
  • Poziom 37  
    "without bleutooth" ... masz pewność jak / że przejdziesz cyfrowy w swej naturze temat transmisji BT?

Grając na pełnej mocy 2x15W nie ma cudów wziąć mniej jak 40W i w górę, np 60W.
    Najoszczędniej licząc 40W na 12V to 3.5A.
    Na ile Ci wystarczy akumulator 1.2 AMPERO godziny ?
  • Poziom 4  
    Nie wiem czy dobrze to obliczyłem ale jesl tak to starczyło by to na mniej niz pół grania w takim razie jakie aku zastosować? I jeszcze nie wiem czy na pewno chcę robic 2x40w ponieważ chce cos małego a to by powiekszylo wymiary pewnie :/
  • Poziom 38  
    Na stronie głównej masz projekt wzmacniacza, użyj modułu który tam jest. 2x30W za 22zl. Tylko musisz zobaczyć jaką moc będziesz miał przy 12V. Wszystko masz w dokumentacji.
  • Poziom 4  
    A na pewno nie lepiej kupic tego co wysłałem? Bo zależy mi na tym bluetooth a tak tu bym musiał jeszcze zdobyć przetwornice na 5v i podłączyć to pod kolejny modul itd. No chyba ze o wiele lepiej będzie kupić ten to sie skusze.
  • Poziom 37  
    Nofer napisał:
    A na pewno nie lepiej kupic tego co wysłałem?

Pomedytuj nad słowami
    "without bleutooth"
  • Poziom 4