Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

a6 c5 2.8 30v 193km - drgania na jałowym, ubytek mocy

lukasz9023 10 Paź 2016 01:02 471 0
  • #1
    lukasz9023
    Poziom 6  
    Witam. Sprawdziłem sondy - działają 0,2 - 0,8, przepływomierz 4g - 170g, nastawniki- 0,0 - 21,21 po równo. Ign timing btdc między 12 a 27 przy 6000obr, ale czasem wyskakuje prawie na 40 przy niższych obrotach. Czas wtrysku na jałowym 1.6ms, przy obrotach najwyżej 7ms. Nowy filtr powietrza, podciśnienia szczelne, gruszka kolektora zasysa się po 4k rpm. Cewki zapłonowe pojedyncze jak w nowszych, świece nowe bosch 4 elektrody. Odkurzacz sai wyrzucony, bezpośrednio połączone powietrze do zaworów recyrkulacji, jak w fabryce tylko z pominięciem pompy. Katalizatorów głównych nie mam już od kilku lat(są jeszcze takie pogrubione rury, nie wiem czy to jakieś dodatkowe katalizatory) . Osiągi są złe. 0-200 trochę z góry, trochę pod górkę wyszło z 75 sekund..na jałowym są drgania pulsujące nasilające się i słabnące, regularnie pojawiają się i wyciszają co sekundę, dwie. Jest drżenie, poszarpywanie w czasie jazdy w okolicy 1500rpm. Bardzo sporadycznie zdarza się, że nie mogę odpalić rozgrzanego silnika przez minute. Błędów silnika brak. Silnik był ALG, ale został podmieniony na APR, cały osprzęt od a do z został z alg. Serdecznie proszę o pomoc lub sugestie.