Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samochód Opel Vivaro - jaki silnik wybrać?

lukas92p 11 Paź 2016 18:34 17214 10
  • #1 11 Paź 2016 18:34
    lukas92p
    Poziom 9  

    Witam tata planuje zakup dostawczaka Opla vivaro tylko nie wie jaki silnik jest lepszy 1.9 101 km czy 2,5 150km mowa o silniku diesla. Proszę o rozjaśnienie i pomoc

    0 10
  • #2 12 Paź 2016 16:14
    decybel91
    Poziom 39  

    Najlepszy wybór to 2.0dci.

    5
  • #3 16 Paź 2016 12:30
    Kune
    Poziom 23  

    1.9 to silnik z m.in. Laguny. Poczytaj sobie.

    2.5 to dobry wybór, jeździ w Masterze, nie ma większych problemów. 2.0 tez jest bardzo ok, tylko bardzo drogie wtryski, które z powodu złej konstrukcji podszybia potrafia sie zaspawac.

    3
  • #5 18 Paź 2016 11:40
    sebap
    Poziom 40  

    1.9 z Renault nie są złe same w sobie jeśli zmienia się olej normalnie czyli co 10-15tys a nie wierzy w bzdury producenta o długich interwałach olejowych.

    0
  • #7 18 Paź 2016 13:37
    pp_pablo
    Poziom 19  

    lukas92p napisał:
    ponoć ople mają tańsze części niż renault trafic i nissan primastar czy to prawda. i inni piszą że któryś z nich nie pam który ma lepsze blachy


    Kolego wszystkie te samochody są produkowane w fabryce Renault we Francji. Miałem Trafiki i Vivaro, na wszystkich częściach jakie widziałem były znaki Renault. Co je różni? Wzory tapicerek, kierownice, atrapa, zderzak (kierunki przód ale przed liftem) inna czcionka cyferblacie licznika i to że kontrolka "serw" w Renault zamieniona jest na "kluczyk z autem" w Oplu. Innych różnic nie zaobserwowałem.

    2
  • #8 07 Lis 2016 18:50
    Gitner
    Poziom 27  

    Używałem Mastera z 2.5 i Traffica z 2.0 (oba z '07) i z Masterem w kółko były problemy z osprzętem.

    4
  • #9 07 Lis 2016 20:00
    pp_pablo
    Poziom 19  

    Gitner napisał:
    Używałem Mastera z 2.5 i Traffica z 2.0 (oba z '07) i z Masterem w kółko były problemy z osprzętem.


    Możesz trochę rozwinąć, chodzi mi o te problemy z osprzętem. Widziałem Mastery z silnikiem 2,5 z przebiegami 600-700tys. W szybkiej kurierce PL->zachód w większości jeżdżą Masterami. Wcześniej z silnikami 2,5 obecnie 2,3.

    2
  • #10 09 Lis 2016 20:09
    Gitner
    Poziom 27  

    pp_pablo napisał:
    Gitner napisał:
    Używałem Mastera z 2.5 i Traffica z 2.0 (oba z '07) i z Masterem w kółko były problemy z osprzętem.


    Możesz trochę rozwinąć, chodzi mi o te problemy z osprzętem. Widziałem Mastery z silnikiem 2,5 z przebiegami 600-700tys. W szybkiej kurierce PL->zachód w większości jeżdżą Masterami. Wcześniej z silnikami 2,5 obecnie 2,3.


    Najwięcej problemów mieliśmy ze skrzynią biegów czy sprzęgłem, ogólnie przeniesieniem napędu, przynajmniej 2 razy w roku stawał i to w 2 egzemplarzach było to samo, z elektryki siadało immo i alarm. W Trafficu problemów nie było poza koniecznością pilnowania stanu oleju. Wszystkie auta krajowe.

    2