Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Fabia1 1.4MPI wspomaganie TRW

11 Paź 2016 19:56 441 2
  • Poziom 6  
    Dzien dobry. Mam problem z tą o to fabią. Problem jest taki że pulsują swiatła, generalnie przód i tył. Został zmieniony regurator napiecia z firmy Bosch w alternatorze gdyż nie było ładowania, ponadto został sprawdzony pod obciazeniem 70amper i jest w 100% pewny. Został tez zmieniony akumulator. Po podłaczeniu komputer w parametrach byo widac jak na wyprostowanych kołach kąd skretu sie zmienia i pompa wspomagania sama przyspieszała, dlatego tez został zmieniony czujnik kata skretu. Niestety problem nie ustąpił, wiec załozylismy drugą pompe z dobrego auta która pracowała do końca w innym aucie, okazało sie ze pracuje ona o wiele ciszej i komputer pokazuje maksymalny pobór prądu na pompie 40amper przy silnym skręcie ale problem nie ustąpił, w dodatku zostały przeczyszczone wszystkie masy i głowne plusy. Co jeszcze sprawdziłem to ze światła mrugają tylko pod czas skrętu , spaduje napiecie z 14.40 na 13.20V, i róznica napieć miedzy alternatorem a plusem przy bsi to tylko 0,01v. koledzy pomózcie mi bo to auto wykańcza już psychicznie
    [/tex]
  • Poziom 29  
    Pulsują na jałowym ? jeżeli tak to norma.
  • Poziom 6  
    Owszem pulsują na jałowym tylko ze klijent twierdzi że zawsze było dobrze, a po drugie inne skody tego nie mają z tego co zauważyłem, no chyba że trafialem na wszystkie z wspomaganiem koyo. Dziś sprawdzę czy na biegu też

    Dodano po 3 [godziny] 37 [minuty]:

    Nie stety pulsują na biegu też nawet jak inną pompę też podłącze bez obciążenia