Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nissan Micra 1,0 16V BGk11, 98 r - zalewa świece, kręci, nie odpala

11 Paź 2016 20:17 1242 9
  • Poziom 6  
    Witam. Mam problem z moim maleństwem. Jadąc jak zwykle na gazie w pewnym momencie zaczął przerywać, tracił moc, przełączyłam go na benzynę i po przejechaniu kilkunastu metrów zgasł. Sprawdzaliśmy podstawowe rzeczy i okazało się, że jeden bezpiecznik w komorze silnika (od gazu) był spalony. Wymieniłam go i próbuję odpalić i NICI z jazdy. Do dzisiaj :(. Pompka paliwa załącza się, iskra jest, luz na zaworach w miarę, akumulator kręci a mimo to nie odpala. Kontrolki wszystkie ok. Po wykręceniu świec okazało się, że są mokre (zalane). Na gazie też nie chce odpalić, a kiedyś nie było z tym problemu. Ok. 2tys. km temu wymieniony był rozrząd. Kilka tyg. przed awarią wymienione było: przepływomierz, listwa z wtryskami, pompka paliwa i kable, bo nie chodziła na benzynie, tylko na samym gazie. Proszę Was bardzo pomóżcie mi dojść, co w tym maleństwie mogło się stać, bo pomysły się wyczerpały. Dzięki mimo wszystko.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 21  
    Witam, wstępnie można sugerować ,albo za dużo paliwa albo za słaba iskra, może też rozrząd trudno stwierdzić na odległość, potrzebny jest mechanik.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 6  
    Na samym gazie też już nie chce zapalić, czyli wnioskuję, że paliwo można wykluczyć. Czy możliwe, że nowy rozrząd po 2 tys mógł się przestawić. Gdy zgasł, nie było żadnego uderzenia, zawory chodzą...Naprawdę ciężki orzech do zgryzienia:(
  • Poziom 21  
    To może być problem z iskrą, nie takie napięcie jak potrzeba,zobacz tak, wykręć jedną świecę z silnika i zbliż na odległość 1 cm. do bloku silnika powinna być wyrażna iskra.
  • Poziom 6  
    OK. Już idę spróbować...Tymczasem dzięki na razie, zaraz wracam.

    Dodano po 16 [minuty]:

    Jestem. I iskra pojawia się przy samym silniku (w odległości ok 2 mm)>Czyżby był to aparat?

    Dodano po 5 [minuty]:

    A jest jakiś sposób, żeby sprawdzić w 100% czy to aparat? Smiem zaznaczyć, że kopułka i palec są dobrze wyczyszczone drobnym papierem ściernym..

    Dodano po 21 [minuty]:

    Śmiem twierdzić, że chyba jesteś Wielki. Niby taka prosta rzecz, a nie wpadłam na to:) Jutro się odezwę. Dzięki
  • Poziom 6  
    Witaj zibi581.Nadal nie wiem czy to aparat,ale zamówiłam go,będzie na jutro,więc jutro wyjaśni się,czy to było to.Gdybyście mięli jeszcze jakieś pomysły to proszę o sugestię.Dziękuję bardzo.Pozdrawiam
  • Poziom 21  
    Ok. to jak tyle sprawdziłaś to brawo,jak na dziewczynę ho,ho, to jeszcze jedno, tak samo sprawdz ale wyjmij srodkowy przewód z aparatu zapłonowego i do masy.
  • Poziom 6  
    Nie ogarniam tego,bo na kopułce mam 4 przewody...Co mam szukać iskry?Czy co?
  • Pomocny post
    Poziom 21  
    Chodzi o ten przewód od cewki do aparatu zapłonowego, wyjmij go z aparatu zapłonowego i zbliż do obudowy metalowej silnika na odległość 1 cm. powinna być solidna iskra.



    Moderowany przez T5:

    Oj, nie ma tam piątego przewodu. Cewka jest w aparacie.

  • Poziom 6  
    Dzięki zibi581 jesteś wielki aparat przyszedł,założyłam i jest SUPER.Wiszę piwo:)Dzięki,dzięki,dzięki.Pozdrawiam