Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermoPasty.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ASUS X52JE - Wysoka temperatura procesora

11 Paź 2016 22:58 639 7
  • Poziom 6  
    Witam, mam problem z laptopem wymienionym w temacie. Ogólnie od nowości nie było z nim problemów, ale ostatnio zauważyłem spadek wydajności laptopa w czasie grania i niesamowicie gorący spód. Jako że nie mam już na niego gwarancji, postanowiłem więc zajrzeć do jego środka w celu przedmuchania wentylatora sprężonym powietrzem i wymiany past na CPU i GPU. Jako że z wykształcenia jestem informatykiem, to od razu wykluczyłem to, że mogłem zrobić to źle - nie pierwszy raz tym się zajmuję. Po wykonaniu tych czynności niestety nic się nie poprawiło - nie robiąc absolutnie nic na laptopie temperatura rdzeni dochodzi do 65-70 stopni, a podczas włączenia jakiejś gry dochodzi do 90 stopni po kilku zaledwie minutach, a spadek wydajności jest tak ogromny, że niegdyś osiągałem 60 FPS, a aktualnie oscyluje w granicach 15-20. Jako że już zgłupiałem przy tym wszystkim postanowiłem zwrócić się o pomoc tutaj. W czym może tkwić problem, skoro po wymianie pasty i przedmuchaniu wentylatora nic się nie poprawiło?
    Specyfikacja laptopa to:
    - Procesor: Intel Core i3 370m 2x2,40GHz
    - Ram 3 GB (no-name - nie zagłębiałem się w to, bo działają i są tu oryginalnie) DDR3
    - Grafika: ATI Mobility Radeon HD5470 512MB
    - Dysk twardy: WD WD3200BPVT 320GB

I jeszcze screen z temperaturami (aktualna temperatura pokazuje moment kiedy uruchomiona była jedynie przeglądarka ze stroną google (trzecia temperatura to max, które miałem podczas odpalenia na kilka minut gry, a właściwie jej menu głównego)):
    ASUS X52JE - Wysoka temperatura procesora
  • TermoPasty.pl
  • Poziom 13  
    Może sam wentylator siada i ledwo co się kręci?
  • TermoPasty.pl
  • Poziom 6  
    Bedni napisał:
    Może sam wentylator siada i ledwo co się kręci?