Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Alarm Meta System - naprawa alarmu Meta System M357T-V2

dzidekxx1990 11 Oct 2016 23:10 2976 11
  • #1
    dzidekxx1990
    Level 2  
    Cześć mam problem mianowicie alarmu meta system M357T-V2 w motorze przestał reagować bateria sprawdzana w pilocie , bezpieczniki dobre , instalacje przejrzałem czy nie ma jakiś przetarć czy coś się poluzowało wszystko ok i wnioskuje że chyba cały ten sterownik padł moje pytanie kolegów doświadczonych bardziej czy ten cały sterownik idzie naprawić przeczytałem na jakiś forum że bateria podobno w środku jest jakaś i ona czasem pada prawda to ?? może jakieś telefony do serwisów co się zajmują taki sprzętem albo ludzi jestem z okolic lublina pozdrawiam i dziękuje każdemu co pomoże
  • #2
    CameR

    Moderator of Vehicle Security
    dzidekxx1990 wrote:
    bateria sprawdzana w pilocie

    Czy pilot po wymianie baterii wysyła "fale radiowe" po naciśnięciu przycisku ?
  • #3
    dzidekxx1990
    Level 2  
    Szczerze to nie bo nie przyszło mi to na myśl a jak mozna najlepiej sprawdzić dzieki za podpowiedź :-)
  • #4
    CameR

    Moderator of Vehicle Security
    Tester pilotów radiowych (np w punkcie dorabiania kluczy),
    odbiornik DVB-T RTL-SDR podłączony do USB komputera z odpowiednim "alternatywnym" oprogramowaniem.
  • #5
    dzidekxx1990
    Level 2  
    Nrazie nie mam okazji i czasu podjechać do takiego punktu ale jak będzie taka możliwość to jak najszybciej podlece żeby to wyeliminować
  • #6
    dzidekxx1990
    Level 2  
    Test pilota zrobiony fale radiowe są wysyłane bateria i cały pilot 100% sprawny szkoda :cry: jutro w razie coś to wyjme sterownik alarmu i odpale na krótką bo wiem jak w kostce zmostkować
  • #7
    Ludwik1999
    Level 5  
    Witam.
    Problem jak w temacie. Motor zimował bez aku (kilka lat już tak było). W tym roku po podpięciu aku nie zadziałało rozbrojenie. wciskam polot i nic. wszystkie trzy piloty sprawdzone i nic. Baterie ok, piloty dają fale. wcześniej nie świeciło się nic po przekręceniu kluczyka teraz kontrolki się świecą ale nie startuje z rozrusznika. nie słychać też piknięcia przy wciskaniu pilota. Czy jakiś pomysł oprócz wywalania zabezpieczenia?
    W Warszawie serwisant krótko. "sprzęt angielski i nic nie pomogę, do widzenia".
    Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam
  • #8
    CameR

    Moderator of Vehicle Security
    Ludwik1999 wrote:
    Czy jakiś pomysł oprócz wywalania zabezpieczenia?

    Usunąć odcięcie i sprawdzić czy "motor" jest sprawny a następnie można zabrać się za naprawę (wymianę) odbiornika centralki itp...
  • #9
    Ludwik1999
    Level 5  
    I tu robi się problem. Przewodów miliony i jak rozbiorę to obawiam się, że polegnę. Mój warsztat to scyzoryk, kombinerki i taśma izolacyjna ;-) Widziałem na YT, że koleś gdzieś w świecie we wtyczce wiązki zrobił dwa mostki i hula. Napisałem do niego, na co stwierdził, że on robił w hondzie i z pewnością yamaha korzysta z innych pinów. Czy masz może wiedzę jak to może być w XVS1100 2004 r? Inny z kolei twierdzi, że wewnątrz centralki jest bateria, która jak dociągnie 10 lat to cud. Mniemam, że u mnie cud się ziścił i bateria padła, tylko czy to jest prawda i czy taka bateria jest wymienna?
    Pozdrawiam
  • #11
    Ludwik1999
    Level 5  
    To by było super. Jesteś w stanie podpowiedzieć, jak to zrobić?