Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Doblo - Zakup nowego Doblo

LupekT 12 Paź 2016 23:11 1101 6
  • #1 12 Paź 2016 23:11
    LupekT
    Poziom 3  

Dzien dobry. Chce kupic nowe Doblo. Auto jest przeznaczone na dojazd do pracy ok. 50 km,wozenie rodziny, czasami przyczepka z czyms na budowe.Jestem spokojnym kierowca, nie szarzuje.Mam ograniczony budzet. W gre wchodza podstawowa wersja 1.4 95 KM , 1.4 120 KM ewentualnie diesel 1.6.Czy macie takie auta, ile spalaja.Czy naprawde 1.4 95 KM jest taki slaby i ma duze zuzycie.A moze lepiej kupic wersje 120 KM.ale drozsza o 10 000 zl. Albo 10 000zl przeznaczyc na paliwo i kupic slabsza wersje.A co diesel drozszy o 20 000.Oplaca sie to. Czy nie wiecie cos o wyprzedazy rocznika 2016 pozna jesienia.Dziekuje. LupekT.

0 6
  • #2 16 Paź 2016 12:49
    Kune
    Poziom 23  

To chyba TY musisz odpowiedzieć na te wszystkie pytania?
    Ogolnie Doblo to auto dostawcze, srednio fajne do jeżdżenia prywatnego z rodziną, ale to już Twoja sprawa.

Co do pozostałych pytań, może warto wybrac sie na jazdę próbną? To raczej rozwieje wszystkie możliwości.
    Diesel vs benzyna - to już kwestia kalkulacji. Weź długopis, kalkulator i policz czy dopłata 20 000 zł ma sens, oraz czy wieksze ryzyko napraw w dieslu się opłaci (oczywiście po okresie wakacji).

0
  • #3 22 Paź 2016 22:19
    LupekT
    Poziom 3  

Czekam na dalsze opinie na temat Doblo :D

0
  • #4 25 Paź 2016 21:11
    kakibara
    Poziom 27