Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Xsara II 2004 1.6 16v - Kierunkowskazy podczas zamykania/otwierania i CZ.

walen 13 Oct 2016 20:20 876 7
  • #1
    walen
    Level 9  
    Witam.
    Posiadam Xsare II 2004 1.6 16v.
    Od czasu zakupu oczywiście nie działał pilot, dlatego ostatnio kupiłem Uniwersalny Sterownik Zamka Centralnego. Udało mi się go podłączyć do wiązki kabli w drzwiach kierowcy. Udało się - zamyka i otwiera.
    Jednak nie wiem jak podłączyć kabel idący od sterownika odpowiedzialny za włączenie się kierunkowskazów podczas otwierania/zamykania?
    Czy muszę podłączyć go pod BSI?
    Czy pod któryś kabel w drzwiach? Jak znaleźć ten kabel?
    Dodam jedynie, że podczas zamykania/otwierania z kluczyka, centralny działa ale, kierunki się też nie włączają, czy tak jest w każdej Xsarze?
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    piotrekwoj1
    Level 39  
    Kable od kierunków znajdziesz w wiązce od tylnich świateł najprawdopodobniej w lewym progu. Włączasz awaryjne i szukasz probówką. Z sterownika wychodzć dwa czy jeden kabel do podłączenia do kierunków?
  • #3
    walen
    Level 9  
    Ze sterownika wychodzą dwa kable.

    Awaryjne sterowane są minusem, a kable ze sterownika podają impulsy plusowe, gdyż przekaźnik wbudowany jest w ten sterownik.

    Edit.

    Czy wie ktoś czy podczas zamykania/otwierania tych Xsar mechanicznie z kluczyka powinny mrugnąć kierunki??
  • #4
    boguslaw robak
    Level 21  
    Witam te dwa plusy z centralki podłącz do obwodów plusowych kierunkowskazów prawy-lewy pozdrawiam.
  • #5
    walen
    Level 9  
    W tym rzecz że podobno w tych Xsarach jest jeden obwód do dwóch stron
  • #6
    piotrekwoj1
    Level 39  
    walen wrote:
    Awaryjne sterowane są minusem, a kable ze sterownika podają impulsy plusowe,


    Co Ty za herezje wypisujesz w progu idą kable bezpośrednio do tylnich lamp i tam wepnij te kable ze sterownika jeden do przewodu od prawego kierunku drugi do lewego.
    Jak to sobie wyobrażasz że na jednym obwodzie?
    Skoro masz dwa kable wychodzące ze sterownika to napewno jest separacja diodami w środku.
  • #7
    boguslaw robak
    Level 21  
    Musisz mieć dwa obwody kierunek prawy,lewy przecież muszą być rozdzielone i podłącz jaden +z centralki impuls pod prawy + kierunkowskaz a drugi + z centralki impuls pod lewy kierunkowskaz i będzie działać.
  • #8
    walen
    Level 9  
    Dobra, kilka osób wprowadziło mnie w błąd.
    Wszystko już zrobione, kable znajdowały się jednak w progu od strony pasażera.
    Dzięki.
    Temat do zamknięcia.