Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung 32" Full HD Smart TV K5572 Seria 5 - nie łączy z WiFi

HOOLIGAN0925 14 Paź 2016 16:46 1260 3
  • Poziom 8  
    Witam, około miesiąc temu kupiłem sobie telewizor marki Samsung 32" Full HD Smart TV K5572 Seria 5 (UE32K5572SU) link bezpośredni do telewizora ->Link i wszystko śmigało elegancko, nie narzekałem, ale po 2 tygodniach gdy wyłączyłem sobie z prądu modem i router od internetu, a na następny dzień włączyłem te urządzenia i chciałem skorzystać z internetu w telewizorze, wyskoczył mi błąd połączenia, wszedłem w ustawienia i pobierało mi wszystko poza serwerem DNS no ale wyłączyłem telewizor i nie korzystałem a pare dni później normalnie wszystko działało, po jakimś czasie znowu wyłączyłem router i modem z prądu i była taka sama sytuacja, więc kliknąłem opcje zapomnij sieć żeby na nowo wpisać hasło i spróbować czy mnie połączy i pobierze wszystkie dane automatycznie, lecz od tamtego czasu zero jakiegokolwiek połączenia z wifi, restartowałem router X razy, na nowo konfigurowałem i nic, telewizor nie chce się połączyć z wifi, udostępniałem internet z telefonu żeby sprawdzić czy telewizor się połączy lecz ciągle wyskakuje mi to samo, a mianowicie to co na zdjęciu ->
    Samsung 32" Full HD Smart TV K5572 Seria 5 - nie łączy z WiFi
    Co mogę zrobić w takiej sytuacji żeby telewizor zaczął normalnie łączyć się z wifi?
  • Poziom 43  
    HOOLIGAN0925 napisał:
    kliknąłem opcje zapomnij sieć żeby na nowo wpisać hasło i spróbować czy mnie połączy i pobierze wszystkie dane automatycznie, lecz od tamtego czasu zero jakiegokolwiek połączenia z wifi, restartowałem router X razy, na nowo konfigurowałem i nic, telewizor nie chce się połączyć z wifi, udostępniałem internet z telefonu żeby sprawdzić czy telewizor się połączy lecz ciągle wyskakuje mi to samo, a mianowicie to co na zdjęciu

    Skoro wyłączasz co chwilę modem i router z prądu - to inne sieci się logują na tym samym kanale i Twoja sieć nie może się przebić.

    Upewnij się, że koło tv jest w ogóle zasięg sieci wifi - instalacja InSSIDera v2 i tu wstawić wynik skanowania.

    A tak z dobrej rady - połączyć tv przewodem z routerem - bo takie problemy będziesz miał często.
    No i nie wyłączaj modemu i routera z prądu - serwer DHCP musi wtedy pobrać nowe IP i tv dostaje wariacji.
  • Poziom 8  
    Rozwiązaniem problemu było najprostsze wyjęcie wtyczki z gniazdka i podłączenie na nowo aby telewizor mógł się zresetować, pozdrawiam
  • Poziom 35  
    Reset telewizora (innych urządzeń też ) trzeba zrobić w pierwszej kolejności , temat z pytaniem na forum technicznym po sprawdzeniu innych możliwości.