Mam przedziwny problem z niedawno kupionym lanosem.
Przeczytałem już dokładnie wszystko na temat problemów z immobiliserem i nie mam pomysłów.
Problem polega na tym, że nie da się odpalić lanosa na benzynie co w związku z coraz niższymi temperaturami może być wkrótce bardzo poważnym problemem, na gazie odpala bez problemu.
Jakie są dodatkowe objawy:
Świeci się kontrolka Check Engine, komputer zgłasza błąd 53
Pompa paliwa po przekręceniu kluczyka zaskakuje na 2s, nie da się odpalić na benzynie
Kontrolka Check Enginie świeci także w momencie kręcenia rozrusznikiem
Kontrolka immobilisera gaśnie po przekręceniu kluczyka, czyli niby ok...
Co sprawdziłem:
wymieniłem pompe paliwa, dalej to samo
dioda immobilisera świeci cały czas jak wypnę z jego gniazda łączówkę od stacyjki, czyli zachowuje się prawidłowo
wyczyściłem dokładnie styki immobilisera
przekaźnik pompy paliwowej też wydaje się działać ponieważ mimo wszystko pompa zaskakuje na te 2s
Mam trochę zmodyfikowaną instalacje przez poprzedniego właściciela, przy gnieździe zapalniczki są trzy kabelki, z tego dwa czarne są spięte razem ze sobą, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
Nie mam żadnych pomysłów, problem pojawił się jakieś 2 tygodnie temu i w błyskawicznym tempie narastał, proszę o pomoc, samochód potrzebny bardzo...
Przeczytałem już dokładnie wszystko na temat problemów z immobiliserem i nie mam pomysłów.
Problem polega na tym, że nie da się odpalić lanosa na benzynie co w związku z coraz niższymi temperaturami może być wkrótce bardzo poważnym problemem, na gazie odpala bez problemu.
Jakie są dodatkowe objawy:
Świeci się kontrolka Check Engine, komputer zgłasza błąd 53
Pompa paliwa po przekręceniu kluczyka zaskakuje na 2s, nie da się odpalić na benzynie
Kontrolka Check Enginie świeci także w momencie kręcenia rozrusznikiem
Kontrolka immobilisera gaśnie po przekręceniu kluczyka, czyli niby ok...
Co sprawdziłem:
wymieniłem pompe paliwa, dalej to samo
dioda immobilisera świeci cały czas jak wypnę z jego gniazda łączówkę od stacyjki, czyli zachowuje się prawidłowo
wyczyściłem dokładnie styki immobilisera
przekaźnik pompy paliwowej też wydaje się działać ponieważ mimo wszystko pompa zaskakuje na te 2s
Mam trochę zmodyfikowaną instalacje przez poprzedniego właściciela, przy gnieździe zapalniczki są trzy kabelki, z tego dwa czarne są spięte razem ze sobą, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
Nie mam żadnych pomysłów, problem pojawił się jakieś 2 tygodnie temu i w błyskawicznym tempie narastał, proszę o pomoc, samochód potrzebny bardzo...