Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Citroen C5 - brak komunikacji z BSI VALEO i elementami podwykonawczymi

Masterek13 16 Oct 2016 18:49 9468 8
lampy.pl
  • #1
    Masterek13
    Level 9  
    Witam, pacjentem jest Citroen C5, 2.2 HDI, 2003 rok. Samochód nie odpala, na dużym wyświetlaczu pojawił się tylko komunikat po polsku " Błąd systemu antykradzieżowego ", po odłączeniu i podłączeniu akumulatora, włączają się automatycznie światła, oraz tylna wycieraczka.

    Po podłączeniu auta do testera Lexia, tester nie był w stanie sam sobie przeczytać numeru VIN, trzeba było mu podać ręcznie, po tym po wejściu w test globalny zostały znalezione tylko takie elementy jak: sterownik silnika, sterownik lampy lewej i lampy prawej (lampy ksenonowe) w sterowniku silnika dużo błędów, ale jeden ważny - Błąd w komunikacji sieci VAN.

    Nic innego nie jest dostępne, przy próbie wejscia manualnego w diagnostykę BSI również jest to nie możliwe, przewiduję uszkodzenie BSI, zakupiłem już drugą taką samą sztukę o tych samych numerach, jednak potrzebuję informacji jakiego urządzenia mogę użyć aby zrzucić zawartość EEPROMu, nie siedzę na codzień w BSI czy cofaniach liczników, tylko bardziej w chiptuningu, stąd moja niewiedza nt modułów BSI, pozdrawiam!

    Załączam zdjęcia BSI

    Citroen C5 - brak komunikacji z BSI VALEO i elementami podwykonawczymi Citroen C5 - brak komunikacji z BSI VALEO i elementami podwykonawczymi Citroen C5 - brak komunikacji z BSI VALEO i elementami podwykonawczymi Citroen C5 - brak komunikacji z BSI VALEO i elementami podwykonawczymi [/img]

    PS. Nie wiem o co chodzi z tym ostatnim obrazkiem, u mnie jest w normalnej pozycji, tu jest odwrotnie.
  • lampy.pl
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • lampy.pl
  • #3
    bodzio012
    Level 33  
    Potrzebujesz programator do SPI tam masz akurat 95160 np:
    carprog, upa, xprog
  • #4
    Masterek13
    Level 9  
    Zaczęło wariować, raz obrotomierz, raz światła, po odpięciu wszystkich kostek i podłączeniu na nowo już całkiem padło wszystko, tego nikt wcześniej nie dotykał tam, czemu nagle miało by zabraknąć jakiejś masy?

    Mimo wszystko chciałbym się dowiedzieć czym sklonować to BSI, to nie są jakieś straszne pieniądze, a przyda mi się to w przyszłości do życia.

    Dodano po 2 [minuty]:

    bodzio012 wrote:
    Potrzebujesz programator do SPI tam masz akurat 95160 np:
    carprog, upa, xprog


    A jak ze schematami? Po przewertowaniu przeze mnie internetu wychodzi, że muszę się wlutować bezpośrednio w jakieś punkty na płycie, nie rozdzielałem jeszcze tych dwóch płyt od siebie, EEPROM jest na wierzchu? mogę go wyjąć i wrzucić na programator?
  • #5
    Strumien swiadomosci swia
    Level 43  
    Ja bym podstawił takie samo BSI i sprawdził czy wróci komunikacja, lub nie wróci i się okaże że jednak brak zasilania.

    Po drugie irytują mnie osoby ''co siedzą'' w ciptuningu a nie mają podstawowych programatorów pamiątek.
  • #6
    Masterek13
    Level 9  
    Podstawić można, gorzej jak to BSI, które posiadam na zastępstwo okaże się, że miało większy przebieg i trzeba będzie korygować :)
  • #9
    Masterek13
    Level 9  
    Samochód doprowadzony do ładu, podziękowania dla kolegi "bodzio012", bez niego nie ruszyłbym z miejsca :)