Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat 94 przejscowka - deska rozdzielcza.

11 Lip 2005 10:52 3887 16
  • Poziom 27  
    Witam.

    Moze mi ktos opisac krok po kroku , jak rozebrac deske rozdzielcza w tym aucie,
    nie chce niczego uszkodzic.

    Pozdr.
  • Poziom 30  
    Napisz dokladnie co chcesz rozebrac np. wyjac licznik czy zdemontowac cala.
  • Poziom 27  
    Wiesz, mam probnlemy z licznikiem po wlaczeniuu swiatel "glupieje" ,

    tzn. wskazowka obrotomierza spada do zera , nie swieci sie deska rozdzielcza , ... .
  • Poziom 18  
    witam ,przyjrzyj się dobrze może nie kontaktuje jakaś wtyczka albo przerwałeś taśme często w gniazdku wygnie się jakiś pin.objawy wyglądają na brak zerowania. pozdrawiam
  • Poziom 30  
    Kolega wyzej ma racje z reguly w tej marce problemem sa luty od kostki licznika wystarczy je poprawic i problem znika. Przerabialem dokladnie taki problem tylko ze u mnie w tym samym modelu nie dzialalo obrotomierz, wskaznik paliwa i temperatury. Najlatwiej sie do niego dostac poprzez demontaz kierownicy ale jak ma poduszke a powinien to musisz uwazac. Osobiscie uwazam abys ta sprawe oddal specjaliscie.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 27  
    Tak posiada poduszke a wiec demontaz kierownicy raczej odpada.
  • Poziom 30  
    Wiec oddaj auto elektrykowi nie powinno cie to wyniesc wiecej niz 50 - 70 zl a szkod mozesz narobic wiecej, bez urazy.
  • Poziom 13  
    nie musisz demontowac kierownicy z poduszka wystarczy ze kolumne kierownicy opuscisz w najnizsze polozenie i odkrecisz srubki.Tych srubek jest 7 lub 8 wystarczy ze wyjmiesz zaluzje od nawiewu [srubokret krzyzak] i spokojnie wszystko demontujesz.Zegary sa przykrecone na 2 wkrety musisz uwazac przy montazu na linke predkosciomierza.Powodzenia.Pozdrawiam.
  • Poziom 18  
    Jeśli jesteś akrobatą to wyjdzie bez rozkręcania kolumny kierownicy. mnie sie to udało pozdrawiam.
  • Poziom 26  
    autobugga napisał:
    nie musisz demontowac kierownicy z poduszka wystarczy ze kolumne kierownicy opuscisz w najnizsze polozenie i odkrecisz srubki.Tych srubek jest 7 lub 8 wystarczy ze wyjmiesz zaluzje od nawiewu [srubokret krzyzak] i spokojnie wszystko demontujesz.Zegary sa przykrecone na 2 wkrety musisz uwazac przy montazu na linke predkosciomierza.Powodzenia.Pozdrawiam.


    :-D Obawiam się, ze w tym modelu juz nie ma linki :-)

    Kolego Alan. Konkretnie proszę - do czego chcesz się dostać?
  • Poziom 13  
    mam taki model z silnikiem 2.0E i jest linka szybkisciomierza .
  • Poziom 28  
    Alan napisał:
    Wiesz, mam probnlemy z licznikiem po wlaczeniuu swiatel "glupieje" ,

    tzn. wskazowka obrotomierza spada do zera , nie swieci się deska rozdzielcza , ... .

    Przyczyną tego jest brak masy na desce. Przed włączeniem świateł dostaje częściowo masę przez zarówki podświetlenia i postojówki
    Możliwe że uda ci się to naprawić np. podając dodatkową masę na jakiś wskaźnik albo żarówkę podświetlenia bez koniczności całkowitego wyjęcia liczników. Tylko musisz być pewny że podłączasz masę w dobry punkt
  • Poziom 26  
    autobugga napisał:
    mam taki model z silnikiem 2.0E i jest linka szybkisciomierza .

    A w moim 1.8i ABS nie. :-)
  • Poziom 18  
    Linka passat 94 występuje do końca sierpnia94,potem licznik z impulsem tacho .
  • Poziom 25  
    To, czy jest linka, czy jej nie ma zależy od tego, czy jest to licznik z MFA (MultiFunktionAnzeige).
    Jeśli jest MFA, to potrzebuje impulsów i wtedy jest czujnik Halla na skrzyni biegów i przewód zamiast linki.
    Mój B4 z lutego 95 ma linkę.

    A deskę rzeczywiście rozbierzesz bez zdejmowania kierownicy.
    Wyjmowałem licznik, to wiem.
    Popraw luty wszystkie, króre się da, zabezpiecz wszystkie styki. Wyjmij wskaźniki i ich styki też zabezpiecz.
    POPRAW LUTY PRZY STABILIZATORZE NAPIĘCIA.
  • Poziom 30  
    autobugga napisał:
    nie musisz demontowac kierownicy z poduszka wystarczy ze kolumne kierownicy opuscisz w najnizsze polozenie i odkrecisz srubki.Tych srubek jest 7 lub 8 wystarczy ze wyjmiesz zaluzje od nawiewu [srubokret krzyzak] i spokojnie wszystko demontujesz.Zegary sa przykrecone na 2 wkrety musisz uwazac przy montazu na linke predkosciomierza.Powodzenia.Pozdrawiam.



    Z pewnoscia kierownica jest bez regulacji.