Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Zlecę] Switcher kart sim - projekt i wykonanie.

bluemedia 19 Paź 2016 03:32 1434 7
  • #1 19 Paź 2016 03:32
    bluemedia
    Poziom 3  

Witam

Moja firma ma zapotrzebowanie na switcher kart sim (6-12 sztuk urządzenia na początek) do telefonów komórkowych opartych na systemie android (sam switcher może być dowolnej wielkości, nie musi być mobilny).

Opis:
    Potrzebuje urządzenia z 24 gniazdami kart sim. O każdej pełnej godzinie switcher musi zmienić aktualnie działającą ("widzianą" przez telefon) kartę sim. Przykładowo o godzinie 1 w nocy karta sim z gniazda nr 1, o godzinie 23 karta sim z gniazda nr 23 itp. Metoda podłączenia switchera do telefonu dowolna, najchętniej przez samo gniazdo sim.

Budżet:
    Do uzgodnienia, nie znam się na wycenie takich zleceń w związku z czym proszę o propozycje z bardzo wstępnymi widełkami cenowymi.
    Preferowana forma rozliczenia - faktura vat lub umowa o dzieło/zlecenie.

Proszę o informację na PW wraz z danymi kontaktowymi.

Pozdrawiam

Temat automatycznie zamknięty, aby kontaktować się z ogłoszeniodawcą poprzez Prywatną Wiadomość (ikonka PW).
  • #2 19 Paź 2016 08:53
    FastProject
    Poziom 28  

2 zasadnicze pytania:
    1. Jakim napięciem zasilane są karty SIM w urządzeniach z którymi switcher ma współpracować?
    2. Czy urządzenie to automatycznie wykrywa karty po wyciągnięciu i włożeniu, przy włączonym zasilaniu?

• #3 19 Paź 2016 09:19
    2557462
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 19 Paź 2016 10:10
    FastProject
    Poziom 28  

Wyklęty napisał:
    Kwestią jest to, czy telefon wykryje zmianę karty SIM "na gorąco", w czasie pracy, czy nie trzeba będzie go wyłączać przy każdej zmianie.

No tak jak pytam....dla przykładu mój telefon na najnowszym androidzie restartuje się gdy wyciągnie mu się SIM.

• #5 19 Paź 2016 10:21
    funak
    Poziom 20