Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Konica Minolta Bizhub C252 - brak dostępu do menu konfiguracji sieci

19 Paź 2016 10:38 1482 8
  • Poziom 29  
    Witam!

    Posiadam w użyciu maszynę jak w temacie, postanowiłem skonfigurować sobie opcję skanowania bezpośrednio do e-maila. Niestety pojawił się problem, w menu administratora nie jest widoczne menu konfiguracji sieci, to które powinno być oznaczone numerem 5. Dodam, że maszyna ma ustawiony stały adres IP i bez problemu drukuje poprzez sieć LAN. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem?

    Pozdrawiam
  • Pomocny post
    Specjalista - kserokopiarki
    A możesz wejść na maszynę po adresie IP przez przeglądarkę z komputera ?
    Taki problem był przy uszkodzonym firmware. Często działo sie tak kiedy po zmianie parametrów sieci wyłączono maszynę wtedy kiedy nie wolno było tego robić .
    Jeżeli da sie wejść na stronę maszyny spróbuj zalogować sie jako administrator i tam ustawić skan do e-mail.

    C.
  • Poziom 29  
    Niestety, wejście poprzez przeglądarkę nie jest możliwe - wpisanie adresu IP maszyny powoduje wyświetlenie białej strony, jedynie z widocznym paskiem przewijania po prawej stronie. Jak zakładam czeka mnie wgrywanie nowego firmware, czy powoduje to skasowanie ustawień kalibracji kolorów, ADF-u itp? Czy mógłbym poprosić o podesłanie pliku z firmware wraz z programem do flashowania karty?
  • Poziom 16  
    spróbuj zalogować się przez firefoxa
    Biała strona pojawia się często jeśli logujemy się przez przeglądarkę chrome, a internet explorer też czasami wyświetli białą stronę i wtedy w ustawieniach trzeba dodać stronę do widoków zgodności

    Dodano po 11 [minuty]:

    j.p do c252 i program do wgrania poszedł na pw
  • Poziom 29  
    Niestety, w Firefoxie również widzę jedynie białą stronę. Wsad pamięci niestety nie dotarł na PW.
  • Poziom 6  
    Sprobuj z internet explorer , na bank jest cos przyblkowane ze strony komputera ,miałemm kiedys podobny problem u klienta i informatyk zmienil przegladarke i wylaczyl wszystkie adblocki.
  • Poziom 29  
    Próbowałem z 4 różnych komputerów, z Windowsem Vista, 8.1 oraz 10, z Chrome, Firefoxa, Explorera oraz Edge. Niestety nic to nie dało. Będę próbował wgrać nowe oprogramowanie, póki co jednak szukam karty Compact Flash u rożnych znajomych, jak znajdę to wgram nowy firmware, powinno to pomóc.
  • Pomocny post
    Poziom 12  
    Witam.
    W troszkę nowszych urządzeniach ( C203... i C220...) należy wgrać na kartę " NV-ram recovery" zamiast firmware-a. Po włożeniu karty w maszynę i po włączeniu urządzenia pojawią się na ekranie dwie możliwości do wyboru: wgranie nowego NV Ram dla urządzenia lub wgranie tylko oprogramowania sieciowego. Należy wybrać tą drugą opcję i to powinno rozwiązać problem. Wydaje mi się, że w C250/252 było tak samo. Problem tak jak kolega wcześniej wspomniał, najczęściej powstaje na skutek zbyt wczesnego wyłączenia urządzenia po wprowadzeniu zmian w ustawieniach sieciowych.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 29  
    Dziękuję za podpowiedź, zapomniałem o tej opcji z NVRAM recovery, sam plik udało mi się już wcześniej uzyskać na zagranicznym forum. Jak tylko znajdę kartę CF to spróbuję najpierw z tej opcji skorzystać.