Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Excel - wybieranie z listy

lovetata 21 Paź 2016 12:24 735 5
  • #1 21 Paź 2016 12:24
    lovetata
    Poziom 6  

    Potrzebuję zrealizować następujące działanie:

    W -arkuszu 2- mam zestaw danych w kilku wierszach i kolumnach. Najeżdżając na komórkę A1 w -arkuszu 1- chcę aby pod kursorem wyświetliła się lista (coś na zasadzie listy rozwijanej) z zakresu kolumny (na przykład kolumny A w -arkuszu 2-) i po najechaniu na interesującą mnie pozycję i kliknięcie wkleić cały wiersz z wybranymi danymi.

    0 5
  • #3 23 Paź 2016 00:35
    lovetata
    Poziom 6  

    Dzięki za odpowiedź, ale w pracy mam Microsoft Office 2003 i chodzi mi raczej o jakiś kod vba ... jeżeli można.

    0
  • #4 23 Paź 2016 07:32
    JRV
    Specjalista - VBA, Excel

    lovetata napisał:
    wkleić cały wiersz z wybranymi danymi
    gdzie?( obok, inny arkusz-komorka, inny skoroszyt-arkusz-komorka, do Word'a etc.)

    0
  • #5 23 Paź 2016 23:27
    Prot
    Poziom 28  

    Dla Excela 2003 proponuję wykorzystać w takiej sytuacji "sprawdzanie poprawności" :D :
    wejdź w zakładkę Dane :arrow: wybierz Sprawdzanie poprawności
    :arrow: wybierz zakładkę Ustawienia :arrow: w sekcji Dozwolone wybierz Lista :arrow: w otworzonej wówczas sekcji Źródła wprowadź zakres komórek, w których umieszczone są wszystkie wartości (liczbowe lub tekstowe) spośród których przeprowadzany będzie wybór :D

    0
  • #6 01 Lis 2016 14:53
    lovetata
    Poziom 6  

    JRV napisał:
    lovetata napisał:
    wkleić cały wiersz z wybranymi danymi
    gdzie?( obok, inny arkusz-komorka, inny skoroszyt-arkusz-komorka, do Word'a etc.)

    na przykład w inny arkusz, A tak dokładniej to żeby dane zawarte w wierszach w arkuszu 2 wpisać z wyświetlonej listy w arkusz 1

    0