Witam.
Jakiś czas temu wymieniałam silnik w cc700, poprzedni silnik był bardzo zaniedbany, kopcił i były problemy z Gaźnikiem AISIN.
Wymieniłem na silnik z fabrycznym gaźnikiem FOS.
Ale jest problem filtr paliwa prawie nie wypełnia się i silnik ledwie działa.
Po wymianie założyłem nowy filtr Filtron PS 822.
Próbowałem przełożyć pompę paliwa z poprzedniego silnika z którą nie było problemu
Założyłem jakiś chiński filtr NO NAME i jakoś działa ale ma mniejszą średnice wężyków i opaski nie zaciskają wężyka i czasami łapał powietrze.
Założyłem przezroczystą rurkę zamiast filtra i działa idealnie, ale nie powinno być bez filtra.
Mam jeszcze jedno pytanie.
Silnik odpala czasami na jeden gar, gdy jest wilgotno na zewnątrz.
Czy wystarczy wymienić kable i świece ?
Jakiś czas temu wymieniałam silnik w cc700, poprzedni silnik był bardzo zaniedbany, kopcił i były problemy z Gaźnikiem AISIN.
Wymieniłem na silnik z fabrycznym gaźnikiem FOS.
Ale jest problem filtr paliwa prawie nie wypełnia się i silnik ledwie działa.
Po wymianie założyłem nowy filtr Filtron PS 822.
Próbowałem przełożyć pompę paliwa z poprzedniego silnika z którą nie było problemu
Założyłem jakiś chiński filtr NO NAME i jakoś działa ale ma mniejszą średnice wężyków i opaski nie zaciskają wężyka i czasami łapał powietrze.
Założyłem przezroczystą rurkę zamiast filtra i działa idealnie, ale nie powinno być bez filtra.
Mam jeszcze jedno pytanie.
Silnik odpala czasami na jeden gar, gdy jest wilgotno na zewnątrz.
Czy wystarczy wymienić kable i świece ?