Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Arris TG862S - Vectra - połączenie z TL-WR841N - brak internetu

24 Paź 2016 23:58 1338 7
  • Poziom 2  
    Witam,

    do modemu Arris TG862S (Vectra) podłączyłęm router TL-WR841N. Połączyłem je kablem RJ45. Modem Arrisa - pod gniazdo Ethernet/LAN1, router TPLinka - pod WAN. Na stronie Vectry zmieniłem tryb pracy modemu na BRIDGE. Modem zresetowałem.

    Problem polega na tym, że teraz zarówno pod siecią z Arrisa, jak i Tplinka nie ma internetu (wifi oraz kabel). Z obydwoma sieciami można się połączyć, ale ani pod jedną, ani pod drugą nie można połączyć się z internetem.

    Dzwoniłem do Vectry, twierdzą, że ustawienia modemu zostały już zmienione i u nich w systemie widnieje jako BRIDGE. Pani potwierdziła również, że widzi podłączone urządzenie pod Ethernet (router TP Linka). Według niej, wszystko działa i powinienem mieć Internet.

    Poniżej załączam screeny z ustawień TP Linka (automatyczne) oraz z ipconfig z laptopa podłączonego pod sieć TP Linka. Co zrobiłem nie tak, albo czego nie zrobiłem, a powinienem?

    Arris TG862S - Vectra - połączenie z TL-WR841N - brak internetu Arris TG862S - Vectra - połączenie z TL-WR841N - brak internetu Arris TG862S - Vectra - połączenie z TL-WR841N - brak internetu
  • Poziom 43  
    stolarr napisał:
    Modem zresetowałem.

    Zresetowałeś, czy zrestartowałeś - bo to NIE to samo?

    TP Linka ma port WAN sprawny?
    Kabel łączący urządzenia sprawny?
  • Poziom 2  
    KOCUREK1970 napisał:
    stolarr napisał:
    Modem zresetowałem.

    Zresetowałeś, czy zrestartowałeś - bo to NIE to samo?

    TP Linka ma port WAN sprawny?
    Kabel łączący urządzenia sprawny?



    Modem vectry zrestartowałem. Wyłączyłem z prądu na więcej niż minutę. Później podczas rozmowy z konsultantką Vectry, naa wszelki wypadek sama zrestartowała router zdalnie, ale nic to nie pomogło.

    TP Link raczej musi mieć sprawny WAN, ponieważ wczoraj go kupiłem w sklepie. Kabel łączący też jest nowy - z zestawu z routera.
  • Poziom 43  
    A jeśli się podepniesz pod sam modem kablowy, to jest internet?
    Co prawda piszesz, że:
    stolarr napisał:
    teraz zarówno pod siecią z Arrisa, jak i Tplinka nie ma internetu (wifi oraz kabel).

    Więc to by wskazywało, że już sam modem internetu nie przekazuje - ale sprawdź to jak napisałem niżej.

    Podłącz się kablem do Arrisa, wyłącz go z prądu na minutę i podłącz zasilanie znowu - i zobacz, czy będziesz miał net.
  • Poziom 2  
    KOCUREK1970 napisał:


    Podłącz się kablem do Arrisa, wyłącz go z prądu na minutę i podłącz zasilanie znowu - i zobacz, czy będziesz miał net.


    A TPLinka odłączać, czy zostawić podłączonego ?
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Pomijasz TP Linka całkowicie - łączysz się z modemem bezpośrednio kablem RJ45 - najpierw tu musimy ustalić, czy w ogóle jest internet.
    Arris ma 4 porty RJ45 - spróbuj na każdym (jeśli na poprzednim będzie problem).
  • Poziom 2  
    Wróciłem z pracy, patrzę, a dioda WAN na TPLinku świeci się na zielono. Podłączyłem się przez Wifi do TPLinka i co ? I jest internet :) Możliwe, że samo się ustawiło ? Teraz IP już nie mam 192.168.0.100, tylko publiczny przydzielony przez Vectrę. Może router sam się skonfigurował gdy cały dzień był podłączony pod Arrisa ?

    Tak czy inaczej bardzo dziękuję za pomoc. Wracałem do domu z myślą, aby zastosować Twoje rady KOCUREK1970 :)
  • Poziom 43  
    @stolarr
    Nic się samo nie naprawia.

    Może mieli problem z ich serwerami DHCP - i nie przydzieliło Ci nowego IP.
    Cieszę się, że już działa - od razu docenisz takie rozwiązanie (modem i własny! router).