Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Alhambra 1,9 tdi 2003 - awaria modułu komfortu brak komunikacji VCDS.

25 Paź 2016 18:41 1743 7
  • Poziom 17  
    Mam taki problem z komfortem pod kierownicą , skąd przychodzi zasilanie na pin7 we wtyczce P3 modułu komfortu, którego brakuje? Po za tym VCDS nie łączy się z żadnym sterownikiem samochodu , bezpieczniki ok , radio ori , abs wypięty. Po włączeniu zapłonu "pika" mały przekaźnik P10.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 35  
    Czy w złączu diagnostycznym nie było coś kombinowane np. zamiana pinów (przed złodziejami aut).
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 17  
    nie , wszystko z obd2 ok . Diagnoza innych aut bez problemu. Zastanawia mnie skąd bierze poczatek ten biały przewód +12V do pina 7 w złaczu P3 komfortu.
  • Poziom 17  
    linia k bez przerw , po odpieciu zegarów i ponownym podpieciu wrócila komunikacja ze sterownikami , jednak nadal nie działa komfort, z którym nie mogę sie połaczyć .Nie działa centralny zamek , kierunkowskazy , oświetlenie w podsufitce centralny zamek.
  • Poziom 27  
    W tym modelu nie ma komfortu (46), jest centralna elektryka (09) o niewielkich możliwościach diagnostycznych , raczej szukanie po schemacie.
  • Poziom 17  
    Jak go zwał tak go zwał . Więc tak , po podaniu +12v z zewnątrz na piny 7 i 8 w złączu P3, pojawiły się kierunkowskazy a tym samym awaryjne i oświetlenie w podsufitce a także co najważniejsze jest połączenie z komfortem ( w VCDS 09 - centralna elektryka). Błedy to 00969 bezpiecznik ogrzewania tylnej szyby s41 , 00989 bezpiecznik odłączania odbiorników energii elektrycznej s157 , 00965 bezpiecznik syreny alarmu s158 , 00966 bezpiecznik kierunkowskazów s151. Wszystkie te bezpieczniki są sprawne. Ponawiam pytanie skąd przychodzi zasilanie na piny 7(czarno czerwony) i 8(biały) (nie mogę odszukać na schematach) który jest z aku a który po stacyjce ? Rozebrałem moduł , uszkodzeń , zalania czy zimnych lutów nie widać. Proszę o wszelkie wskazówki odnośnie braku zasilania na tych przewodach oraz nadal nie działa centralny zamek.
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    Pin 7 to zasilanie centralnej elektryki z bezpiecznika przy akumulatorze 3A na bezpiecznik nr. 55 (5A). Pin 8 to wyjście zasilania na grzanie szyby po bezpieczniku 51(20A) i przekaźniku.
  • Poziom 17  
    Tak , już dzisiaj wszystko opanowałem , rozkręciłem moduł i co nieco się wyjaśniło, pomogły też schematy z tolerance data. Nie chciało mi sie pruć wiązek i dałem osobne zasilanie na pin 7 . Ciekawe, w którym miejscu stracił ciągłość.