Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rozmowa o prace monter linii elektroenergetycznych

loniu124 25 Paź 2016 19:32 1218 10
  • #1 25 Paź 2016 19:32
    loniu124
    Poziom 8  

Witam
    Jeśli pisze w złym dziale proszę o przeniesienie. Zwracam się do szanownego grona userów z prośbą o pomoc, a mianowicie mam rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko montera linii elektroenergetycznych (prace konserwacyjne, łączenie itp) problem w tym, że akurat nie mam wgl doświadczenia. Jakich pytań mogę się spodziewać i jak najlepiej się przygotować do rozmowy?
    z góry dziękuję i pozdrawiam

0 10
  • Pomocny post
    #2 25 Paź 2016 19:42
    polaklbn
    Poziom 23  

Pytania?
    Jeśli linia jest nie oznaczona, na których linkach spodziewać się możesz zera?
    Jaką wartość rezystacji uziemienia powinien mieć słup zabezpieczony odgromnikami?
    Jak działają odgromniki?
    Kiedy nie można wykonywać czynności na linii?
    W jaki sposób odróżnisz od siebie poszczególne żyły w splocie typu asxsn?
    Jakie środki ostrożności należy zachować przy PPN?
    Co zrobisz gdy (bla bla bla) np. partner w słupołazach podczas PPN będzie rażony prądem elektr. ?
    Układy sieci nn - jak odróżnisz TT od TN-C.
    Pytania o ochr. przeciw porażeniową.
    Jak zachować się w komorze trafo.
    Na co należy zwrócić szczególną uwagę podczas przeglądu stacji trafo.
    Itd. Itp.

Pozdrawiam i życzę powodzenia.

1
  • #3 25 Paź 2016 19:45
    loniu124
    Poziom 8  

O kurde, dzięki wielkie za odpowiedz, muszę się dobrze przygotować, bo bardzo zależy mi na tej pracy.
    Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Nie chciałbym tam siedzieć i najeść się wstydu nie znając odp na pytania

0
  • Pomocny post
    #4 25 Paź 2016 20:12
    zbich70
    Specjalista elektryk

loniu124 napisał: