Witam,
Samochód został zgaszony. Później nie odpalił. Jakikolwiek brak wcześniejszych objawów uszkodzenia pompy czy to sterownika.
1) Odkręcam/luzuje wtryski ON kapie praktycznie bez cisnienia
2) Sprawdziłem sterownik (tzn wykręciłem go oddałem do serwisu - diagostyka, sterownik sprawny
3) Błędy z komputera (nie miałem dokładnych bo to sprawdzał kto inny), wskazywały na pompę, dokładnie 0barów na pompie, wszystkie testy czujników i wtryskiwaczy przeszły OK
4) Czy jest jeszcze coś przed ostateczną diagnozą o pompie wtryskowej (vp30)
Dodam tylko, że ta wersja nie ma pompki pomocniczej, podepne go jeszcze na krótko z węża, ale wszystko jakby wskazywało na problem elektryczny/elektroniczny.
Samochód stoi w garażu ale ładnych parę km od domu co utrudnia wszystko i przedłuża, najpewniej będzie holownik do warszatu, ale może coś jeszcze pominąłem?
Ma ktoś rozpiskę napieć w kostce która wchodzi do sterownika pompy?
Samochód nie odpala, nie dostaje odpowiedniego cisnienia, nie zglasł podczas jazdy, nie muliło go.
Serwis w Bydgoszczy - pompa, ale czy zdażyło się komuś, że pompa wysiadła nagle bez żadnych objawów? Imobilajzer OK, uprzedze pytania.
-
Jest jeszcze jeden pomysł kable od zaworu były tak sparciałe, że są praktycznie bez izolacji (tego dolnego zaworu na pompie). Mogło być tak, że było zwarcie na nich, sterownik według serwisu gdzie był sprawdzany ma zabezpieczenie przed zwarciem, więc nie otworzył się zawór, gdyby zawór się zaciął mechanicznie to powinien oberwać sterownik. Będę to montował z powrotem i założe nowe izolacje, ale przekonuje się raczej, że faktycznie może kwestia pompy.
Samochód został zgaszony. Później nie odpalił. Jakikolwiek brak wcześniejszych objawów uszkodzenia pompy czy to sterownika.
1) Odkręcam/luzuje wtryski ON kapie praktycznie bez cisnienia
2) Sprawdziłem sterownik (tzn wykręciłem go oddałem do serwisu - diagostyka, sterownik sprawny
3) Błędy z komputera (nie miałem dokładnych bo to sprawdzał kto inny), wskazywały na pompę, dokładnie 0barów na pompie, wszystkie testy czujników i wtryskiwaczy przeszły OK
4) Czy jest jeszcze coś przed ostateczną diagnozą o pompie wtryskowej (vp30)
Dodam tylko, że ta wersja nie ma pompki pomocniczej, podepne go jeszcze na krótko z węża, ale wszystko jakby wskazywało na problem elektryczny/elektroniczny.
Samochód stoi w garażu ale ładnych parę km od domu co utrudnia wszystko i przedłuża, najpewniej będzie holownik do warszatu, ale może coś jeszcze pominąłem?
Ma ktoś rozpiskę napieć w kostce która wchodzi do sterownika pompy?
Samochód nie odpala, nie dostaje odpowiedniego cisnienia, nie zglasł podczas jazdy, nie muliło go.
Serwis w Bydgoszczy - pompa, ale czy zdażyło się komuś, że pompa wysiadła nagle bez żadnych objawów? Imobilajzer OK, uprzedze pytania.
-
Jest jeszcze jeden pomysł kable od zaworu były tak sparciałe, że są praktycznie bez izolacji (tego dolnego zaworu na pompie). Mogło być tak, że było zwarcie na nich, sterownik według serwisu gdzie był sprawdzany ma zabezpieczenie przed zwarciem, więc nie otworzył się zawór, gdyby zawór się zaciął mechanicznie to powinien oberwać sterownik. Będę to montował z powrotem i założe nowe izolacje, ale przekonuje się raczej, że faktycznie może kwestia pompy.