Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Scania 4 - Prawy kierunkowskaz

maxtor1234 27 Paź 2016 23:52 825 8
  • #1 27 Paź 2016 23:52
    maxtor1234
    Poziom 12  

    Witam.
    Mam problem z kierunkowskazami z prawej strony tylny świeci cały czas a przedni gdy włączę to mruga żarówka od postojówki a tył tylko przerywa po wyłączeniu dalej świeci.
    Nie wiem czego to wina wymieniłem przerywacz na nowy ale dalej to samo żarówki nowe przewody przy lampach wydają się być ok gdzie szukasz przyczyny?

    0 8
  • #3 28 Paź 2016 12:03
    maxtor1234
    Poziom 12  

    Jeśli tylna swieci cały czas to w tylnej masy nie będzie czy w przedniej?

    0
  • #4 28 Paź 2016 16:55
    darfur5
    Poziom 30  

    Szukaj w przednim reflektorze. Sprawdz czerwoną złączkę , mogą być utlenione piny.

    0
  • Pomocny post
    #5 28 Paź 2016 16:59
    jaszczur1111
    Poziom 33  

    Sprawdź tam gdzie nie jest dobrze. Przy typowym braku masy, inne światła migają w rytm kierunkowskazu. To wygląda jakby ze świateł postojowych zasilała się żarówka kierunkowskazu. Może jest jakieś zwarcie między przewodami. Trzeba to przedzwonić podając zasilanie na poszczególne żarówki.

    0
  • #6 28 Paź 2016 20:20
    maxtor1234
    Poziom 12  

    Dziękuję za odpowiedźi wtyczka do pająka z przodu kierunkowskazów i postojówek była uszkodzona.

    Dodano po 1 [godziny] 17 [minuty]:

    Potrzebuje schemat podłączenia 4 halogenów na 2 włączniki czyli 2 halogeny na jeden włącznik a następne dwa na drugi włącznik + postojówki 4 razem podłączone na 3 włącznik jakiś mały schemacik bym potrzebował z góry dzięki.

    0
  • #8 01 Lis 2016 18:48
    maxtor1234
    Poziom 12  

    Tak Przez przekaźniki 2

    0
  • #9 01 Lis 2016 22:27
    jaszczur1111
    Poziom 33  

    Dajesz 3 przekaźniki, każdy zasilany przez osobny bezpiecznik, ze styku, na który podajesz prąd z bezpiecznika, mostek na cewkę przekaźnika. Drugi koniec cewki podłączasz w kabinie do wyłącznika, drugi koniec wyłącznika do masy. Wyjście przekaźnika na żarówkę. Tak robisz kolejno z każdym obwodem a masz ich 3. Próbowałem to narysować w programie do rysowania na elektrodzie ale po 30 minutach wyszedł taki gniot, że wstyd go pokazać.

    0