Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Master 2.5 150km nie odpala

29 Oct 2016 18:34 1443 8
  • Level 6  
    Witam,
    mam problem z Masterem 2.5 150KM. Auto nie odpala.Tester odczytał błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Po wykasowaniu błędu, więcej się on nie pojawia. Z podpiętym przepływomierzem auto nie pali, po odpięciu przepływki i wciśnięciu pedału gazu auto po chwili zapala i jeździ.

    Czy ktoś już się spotkał z takim problemem? Proszę o pomoc.
    [Szkolenie 22.06.2021, g.9.30] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • Level 31  
    Umyj element pomiarowy przepływomierza jakimś środkiem typu brake cleaner oczywiście bez dotykania czymkolwiek . Zaglądałeś do zaworu egr ?
  • Level 36  
    ostryartur wrote:
    po odpięciu przepływki i wciśnięciu pedału gazu auto po chwili zapala i jeździ.


    Jakie masz zasilania i poziom sygnałów z czujników ? Chodzi o przepływomierz i pedał gazu?
  • Level 23  
    Świecą się jakieś kontrolki na desce?
  • Level 6  
    Daro122 wrote:
    Umyj element pomiarowy przepływomierza jakimś środkiem typu brake cleaner oczywiście bez dotykania czymkolwiek . Zaglądałeś do zaworu egr ?

    Przepływka umyta, zawór w porządku. ktos mi mówił że może wtrysk siedzieć, Co o tym sądzisz?

    Dodano po 3 [minuty]:

    jurekk55 wrote:
    ostryartur wrote:
    po odpięciu przepływki i wciśnięciu pedału gazu auto po chwili zapala i jeździ.


    Jakie masz zasilania i poziom sygnałów z czujników ? Chodzi o przepływomierz i pedał gazu?

    wszystko jest w porządku.

    Dodano po 3 [minuty]:

    pp_pablo wrote:
    Świecą się jakieś kontrolki na desce?

    nic się nie świeci. Jak odpalisz auto bez przepływki to pokazuje błąd przepływomierza. Żadnego innego innego błedu nie pokazuje.
  • Level 31  
    Błąd dotyczący zaworu EGR pojawia się ? co z ciśnieniem na szynie rail.
  • Level 6  
    Daro122 wrote:
    Błąd dotyczący zaworu EGR pojawia się ? co z ciśnieniem na szynie rail.

    Błąd się pojawił, ale po wykasowaniu już się więcej nie pojawia. Było sprawdzane, ale jak możesz proszę podaj mi parametry to sam sprawdzę.
  • Level 10  
    Podepnę sie pod temat.
    Witam wszystkich i proszę o pompc.

    Miesiąc temu odkupilem Renault master z uszkodzonym silnikiem. Ale zanim silnik zaniemógł 3y miesiące wcześniej pękł pasek rozrząd i robiona była cała głowica. Auto zostało zrobione i jeździło Ok. I tak jak pisałem po dwóch miesiącach nagle podczas jazdy stracił moc, zaczął dymić i coś zaczęło szukać w silniku. Auto zostało holowane do warsztatu który robił remont głowicy. Warsztat odmówił naprawy twierdząc ze to nie ma nic wspólnego z ich naprawą. Zabrałem auto i postanowilem sam sprawdzic co się stało. Zdemontowalem pokrywę rozrządu i wszystko się wyjaśniło. Wałek podtrzymujący dzwigienki był pęknięty w dwóch miejscach (załączę zdjecie) jedna śróba urwana a dwie obok luźne. Po oglądnieciu śrób okazało się ze byly to zwyczajne śróby takie z "Castoramy" o niskiej twardosci. Kupiłem cały wałek z dzwigienkami oraz oryginalnymi srubami i wymieniłem. Poskręcałem wszystko odpowietrzyłem i....... nie odpala. Na PLAKu pali. Pomocy. Dodam, że przed wymianą wałka auto nawet z pęknięciem odpalalo na strzała ale pracowało nierówno i po chwili gasło.
  • Level 31  
    Nie napiszę nic odkrywczego - każda kolizja to możliwość zniszczeń , jeżeli wszystko dobrze poskładałeś zrób pomiar ciśnienia sprężania.