Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Master 2.5 150km nie odpala

29 Paź 2016 18:34 750 8
  • Poziom 5  
    Witam,
    mam problem z Masterem 2.5 150KM. Auto nie odpala.Tester odczytał błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Po wykasowaniu błędu, więcej się on nie pojawia. Z podpiętym przepływomierzem auto nie pali, po odpięciu przepływki i wciśnięciu pedału gazu auto po chwili zapala i jeździ.

    Czy ktoś już się spotkał z takim problemem? Proszę o pomoc.
  • Poziom 29  
    Umyj element pomiarowy przepływomierza jakimś środkiem typu brake cleaner oczywiście bez dotykania czymkolwiek . Zaglądałeś do zaworu egr ?
  • Poziom 35  
    ostryartur napisał:
    po odpięciu przepływki i wciśnięciu pedału gazu auto po chwili zapala i jeździ.


    Jakie masz zasilania i poziom sygnałów z czujników ? Chodzi o przepływomierz i pedał gazu?
  • Poziom 20  
    Świecą się jakieś kontrolki na desce?
  • Poziom 5  
    Daro122 napisał:
    Umyj element pomiarowy przepływomierza jakimś środkiem typu brake cleaner oczywiście bez dotykania czymkolwiek . Zaglądałeś do zaworu egr ?

    Przepływka umyta, zawór w porządku. ktos mi mówił że może wtrysk siedzieć, Co o tym sądzisz?

    Dodano po 3 [minuty]:

    jurekk55 napisał:
    ostryartur napisał:
    po odpięciu przepływki i wciśnięciu pedału gazu auto po chwili zapala i jeździ.


    Jakie masz zasilania i poziom sygnałów z czujników ? Chodzi o przepływomierz i pedał gazu?

    wszystko jest w porządku.

    Dodano po 3 [minuty]:

    pp_pablo napisał:
    Świecą się jakieś kontrolki na desce?

    nic się nie świeci. Jak odpalisz auto bez przepływki to pokazuje błąd przepływomierza. Żadnego innego innego błedu nie pokazuje.
  • Poziom 29  
    Błąd dotyczący zaworu EGR pojawia się ? co z ciśnieniem na szynie rail.
  • Poziom 5  
    Daro122 napisał:
    Błąd dotyczący zaworu EGR pojawia się ? co z ciśnieniem na szynie rail.

    Błąd się pojawił, ale po wykasowaniu już się więcej nie pojawia. Było sprawdzane, ale jak możesz proszę podaj mi parametry to sam sprawdzę.
  • Poziom 9  
    Podepnę sie pod temat.
    Witam wszystkich i proszę o pompc.

    Miesiąc temu odkupilem Renault master z uszkodzonym silnikiem. Ale zanim silnik zaniemógł 3y miesiące wcześniej pękł pasek rozrząd i robiona była cała głowica. Auto zostało zrobione i jeździło Ok. I tak jak pisałem po dwóch miesiącach nagle podczas jazdy stracił moc, zaczął dymić i coś zaczęło szukać w silniku. Auto zostało holowane do warsztatu który robił remont głowicy. Warsztat odmówił naprawy twierdząc ze to nie ma nic wspólnego z ich naprawą. Zabrałem auto i postanowilem sam sprawdzic co się stało. Zdemontowalem pokrywę rozrządu i wszystko się wyjaśniło. Wałek podtrzymujący dzwigienki był pęknięty w dwóch miejscach (załączę zdjecie) jedna śróba urwana a dwie obok luźne. Po oglądnieciu śrób okazało się ze byly to zwyczajne śróby takie z "Castoramy" o niskiej twardosci. Kupiłem cały wałek z dzwigienkami oraz oryginalnymi srubami i wymieniłem. Poskręcałem wszystko odpowietrzyłem i....... nie odpala. Na PLAKu pali. Pomocy. Dodam, że przed wymianą wałka auto nawet z pęknięciem odpalalo na strzała ale pracowało nierówno i po chwili gasło.
  • Poziom 29  
    Nie napiszę nic odkrywczego - każda kolizja to możliwość zniszczeń , jeżeli wszystko dobrze poskładałeś zrób pomiar ciśnienia sprężania.