Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TomTom GO LIVE 1005 - urządzenie nie odpowiada podczas aktualizacji

30 Paź 2016 12:54 1149 2
  • Poziom 9  
    Mam nawigację TomTom. Podłączyłem się z nią poprzez dedykowany program MyDrive Connect od producenta. Zakupiłem w tym programie najnowszą mapę Europy - przed zakupem było napisane, że mapa pasuje do urządzenia. Podłączam nawigację oryginalnym kablem USB bezpośrednio pod komputer (żadnych koncentratorów i HUBów po drodze). Urządzenie zostaje wykryte przez program / samo zainstalowało sterowniki. Rozpoczyna się proces aktualizacji - pobiera mapę 4 GB z serwerów TomTom, po pobraniu rozpoczyna się proces instalacji na urządzenie pobranej mapy i dostaję taki komunikat:

    TomTom GO LIVE 1005 - urządzenie nie odpowiada podczas aktualizacji

    Po kilku minutach wyskakuje napis, że urządzenie nie odpowiada. W menedżerze urządzeń wszystko ok, wykrywa nawigację jako kartę sieciową (tak jak napisane jest na stronie producenta). Próbowałem na dwóch innych PC i problem ten sam.

    Proszę o pomoc.

  • Poziom 43  
    1. reset poprzez dłuższe przytrzymanie włącznika
    2. sprawdzenie na innym kablu
    3. sprawdzenie na innym PC
  • Poziom 9  
    1. resetowałem - nic nie pomaga
    2. nie mam innego kabla, to dedykowany pod urządzenie, a nie zwykły micro USB
    3. sprawdzałem na innym PC, dalej to samo