Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Słaby sygnał internetu plus lte gdzie nadajnik znajduje się 2.48 km dalej.

31 Paź 2016 15:10 3354 10
  • Poziom 5  
    Witam, mam problem z internetem.
    Podpisałem umowę z plusem na internet LTE, przyjechał monter i zamontował modem zewnętrzny ODU-200 i router IDU-200, na początku wszystko śmigało ale po paru dniach mam prędkość pobierania ok 250 Kb/s i wysyłania ok. 10 Kb/s, gdzie na początku było po 10-12 Mb/s Pobierania i ok. 2 Mb/s wysyłania.
    RSRP: -114dBm
    RSRQ: -14dB
    RSSI: -90dBm
    SINR: -8dB
    pasmo: 1800 Mhz
    Jestem w tym zielony i nie mam pojęcia czemu internet tak zwolnił jak ktoś mógłby to proszę po pomoc.
  • Specjalista Sieci, Internet
    Nie miałeś problemów to sobie zafundowałeś biorąc Plusa z tym złomem IDU-ODU. Oddaj jak najprędzej jeśli możesz. Przy tych parametrach sygnału LTE nie masz szans na normalny internet na tym szajsie. Jaka to lokalizacja i czemu akurat najgorszy operator mobilny czyli Plus?
  • Poziom 5  
    Nienadowa, a plus dlatego że mamy telefony z plusa i cyfrowy polsat co dało nam dużą zniżkę.

Dodano po 10 [minuty]:

czyli mam wymienić modem zewnętrzny i router tak?