Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra - cieżko pali po nocy Astra 2.0 DTL

01 Lis 2016 15:24 1437 10
  • Poziom 9  
    Wita. Wiem że zaraz usłyszę ze taki problem z problemem odpalania juz był wałkowany ale jednak nie był bo moj przypadek jest chyba nie do rozwiązania.
    Opel Astra 2,0 DTL 82km. Wymienione w aucie : pompa po regeneracji(tłoczek uszczelnienia itp) przelewy, uszczelki filtra wraz z filtrem, uszczelki miedziane przy pompie, trawersy, termostat, czujnik temperatury. Sprawdzone świece ( wykręcone i podłączone na krótko pod akumulator) sprawdzony przekaźnik czy podaje prąd na wszystkie świece przed rozruchem (podaje). Problem polega na tym że auto po nocy ciężko zapala, kręci bez problemu i jakby załapuje, załapuje załapuje i w końcu zapali, zaraz po uruchomieniu dymi na powiedzmy biało (śmierdzi nie spalonym dieslem) dosłownie 3-4 sekundy. Dymienie wygląda jakby na problem z kątem wtrysku ale silnik był składany na blokady i było to sprawdzone ze 4 razy czy wszystkie sie zgrywają.
    Myślałem o zastosowaniu opornika żeby podgrzewał dłużej świece i może to coś da ale jednak problem jest bo wszystko ma nowe a z paleniem problem.
  • Poziom 9  
    jeśli dymi na biało to wygląda jakby dostawał za mało paliwa

  • Poziom 27  
    Sprawdz parametry kata wtrysku zadany otrzymywany wyregulować.
  • Poziom 9  
    zadany kąt wtrysku pokazuje 3 i faktyczny też 3. w miarę dodawania gazu wzrastają wartości i płynnie się zmieniają i zadany z faktycznym sie zgadzają.
    też mi to śmierdzi kątem wtrysku ale myślałem że jego się ustawić nie da bo reguluje go nastawnik w pompie. Rozrząd jak pisałem złożony na blokady i sprawdzony kilka razy.
  • Poziom 32  
    Sciągnij wtyczke z czujnika temp przed odpaleniem rano żeby dłużej podgrzał
  • Poziom 9  
    tez zabieg juz robiłem, nawet dostał rezystor żeby sprawdzić efekt. Efektu brak zapala moze moze delikatnie szybciej ale bąka puszcza takiego jak zawsze. Zdecydowanie nie jest to normalne
  • Poziom 9  
    mógłby mi ktoś wytłumaczyć czy sie da (myslę że tak) jak sie ustawia kąt wtrysku w tej pompie?? rozumiem ze tłoczek w pompie ma możliwość regulacji kąta ale w małym zakresie. jak ją ustawić żeby nastawnik mogł sobie ten kąt "doregulować"

  • Poziom 27  
    Sa fasolki na kole pompy 4 sruby i za wal delikatnie do tylu.
  • Poziom 9  
    delikatnie to znaczy?? :) pół centymetra od znaku na obudowie? centymetr?
  • Poziom 13  
    sprawdz czy sie nie zapowietrza, pod walkiem rozrzadu sa uszczelnienia i one czesto powoduja klopoty z rozruchem i dymienie na bialo siwo.Uszczelnienia do nabycia w oplu okolo 160 zl kosztuja.
  • Poziom 9  
    Temat do zamknięcia. Okazało się że była spalona jedna świeca żarowa. Wymienione zostały wszystkie i auto chodzi