Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki kabel do zasilacza fantomowego Phantom 1?

Wotass 02 Nov 2016 18:32 2301 6
    Wotass
    Level 2  
    Witam
    Zakupiłem niedawno od znajomego mikrofon pojemnościowy Behringer B-1 wraz z zasilaniem fantomowym Sinn7 Phantom 1 48V. Sposób w jaki chcę podłączyć zestaw wygląda następująco: Mikrofon kablem XLR podłączam do Phantoma do wejścia input, następnie kablem XLR-USB z wyjścia Output podłączam do laptopa do portu USB. Problem w tym wszystkim jest taki, że brakuje mi kabla zasilającego do Phantoma. W zaistniałej sytuacji mam kilka pytań:
    1. Jaki kabel dokładnie jest mi potrzebny do zasilania (na wejściu jest napisane AC18V)? Czy zwykły zasilacz 18v od wkrętarki podoła zadaniu? Jak to się ma do tego, że zasilacz jest 48V, a kabel powinien być 18V? (jestem zupełnie zielony jeżeli chodzi o takie rzeczy)
    2. Czy zasilanie fantomowe + mikrofon B-1 + kabel USB wystarczy mi do amatorskich nagrań, czy potrzebuję jeszcze jakiegoś sprzętu?

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
    Justyniunia
    Level 35  
    Ty potrzebujesz kabla, czy całego zasilacza?
    Wotass wrote:
    (na wejściu jest napisane AC18V)

Wotass wrote:
    Czy zwykły zasilacz 18v od wkrętarki podoła zadaniu?

Nie podoła, potrzebujesz napięcia zmiennego AC, a zasilacz od wkrętarki daje (przynajmniej w większości przypadków) napięcie stałe.

Wotass wrote:
    następnie kablem XLR-USB z wyjścia Output podłączam do laptopa do portu USB

???
    Wotass
    Level 2  
    Potrzebuję zasialcz, który zasili Phantoma. Zasilacze do wkręarek mają prąd zmienny tylko nie wiem ile potrzebuję amperów.
    Kablem xlr-usb nazwałem kabel, który z jednej strony ma wejście jak do mikrofonu a z drugiej podączenie USB. Ten standardowy, który jest w zestawie.
    adambyw
    Moderator of Acoustics
    Wotass wrote: