Witam,
mam w pracy nowy komputer i mam problem z myszą, rzadziej klawiaturą lub z samym USB (?). Właśnie chciałbym prosić o pomoc w naprowadzeniu jak to zdiagnozować.
Wcześniej rzadziej, teraz do kilku razy dziennie mysz przestaje działać, staje w miejscu. Wyciągnę i włożę wtyczkę i działa ponownie. Jest to mysz Steel Series Rival - podświetlana - wszystko się świeci, ale przestaje działać.
Klawiatura też SS Apex, o wiele rzadziej, 1-2 na tydzień, także podświetlana, ale tutaj widać, że gaśnie na sekundę, znowu się zapala i przestaje działać. Rozwiązanie jak wyżej. Wyjąć/włożyć kabel usb.
Czytałem, że program do zarządzania myszą i klawiaturą może powodować problemy, odinstalowałem go - bez zmian. W ustawieniach urządzeń wyłączyłem możliwość wyłączania przez system.
Dzieje się to głównie przy pracy, głównie pracuję w Corel Draw i Adobe CC. Nigdy nie zdarzyło się w grach (a czasami siedziałem równie długo jak nad projektami
). Oczywiście wpinałem urządzenia w różne porty i też bez zmian.
Jak sprawdzić, czy jest to wina złącz USB (płyty głównej) czy urządzeń (poza kupnem innych na podmiankę)? Dodam, że za uszkodzeniem USB przemawia jeszcze jedna rzecz - mam też UPSa podłączonego do komputera i też ze 2x w tygodniu dostaję info, że błąd komunikacji z UPSem... Pomaga rozwiązanie jak wyżej - wyjmij/włóż.
Konfiguracja:
win 10, płyta asus x99 a II, mysz ss rival, klawiatura ss apex, UPS PowerWalker VI 850 SE.
Z góry dzięki za pomoc
mam w pracy nowy komputer i mam problem z myszą, rzadziej klawiaturą lub z samym USB (?). Właśnie chciałbym prosić o pomoc w naprowadzeniu jak to zdiagnozować.
Wcześniej rzadziej, teraz do kilku razy dziennie mysz przestaje działać, staje w miejscu. Wyciągnę i włożę wtyczkę i działa ponownie. Jest to mysz Steel Series Rival - podświetlana - wszystko się świeci, ale przestaje działać.
Klawiatura też SS Apex, o wiele rzadziej, 1-2 na tydzień, także podświetlana, ale tutaj widać, że gaśnie na sekundę, znowu się zapala i przestaje działać. Rozwiązanie jak wyżej. Wyjąć/włożyć kabel usb.
Czytałem, że program do zarządzania myszą i klawiaturą może powodować problemy, odinstalowałem go - bez zmian. W ustawieniach urządzeń wyłączyłem możliwość wyłączania przez system.
Dzieje się to głównie przy pracy, głównie pracuję w Corel Draw i Adobe CC. Nigdy nie zdarzyło się w grach (a czasami siedziałem równie długo jak nad projektami

Jak sprawdzić, czy jest to wina złącz USB (płyty głównej) czy urządzeń (poza kupnem innych na podmiankę)? Dodam, że za uszkodzeniem USB przemawia jeszcze jedna rzecz - mam też UPSa podłączonego do komputera i też ze 2x w tygodniu dostaję info, że błąd komunikacji z UPSem... Pomaga rozwiązanie jak wyżej - wyjmij/włóż.
Konfiguracja:
win 10, płyta asus x99 a II, mysz ss rival, klawiatura ss apex, UPS PowerWalker VI 850 SE.
Z góry dzięki za pomoc