Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] ESP8266 moduł ADS1015 LUA.

piterek-23 06 Nov 2016 15:53 2058 8
  • #1
    piterek-23
    Level 33  
    Hej,
    Krótkie pytanie...
    W jaki sposób odczytywać moduł ADS1015 w ESP8266 (połączenie i2c) w języku LUA?
    Najchętniej przygarnąłbym gotowca :)
    Do you have a problem with Raspberry? Ask question. Visit our forum Raspberry.
  • #3
    piterek-23
    Level 33  
    inot wrote:
    Jak byś poszukał, to byś znalazł .
    Link

    Uwierz, że sporo szukałem...
    Przykład do którego podałeś linka jest w C, a ja potrzebuję w LUA.
  • Helpful post
    #4
    inot
    Level 26  
    Tutaj chodzi o przykłady które to wykorzystują biblioteki typu I2C.
    W LUA istnieje także biblioteka I2C , tak więc nie widzę wielkiego problemu, żeby odpowiednio ten program dostosować.
  • #5
    piterek-23
    Level 33  
    inot wrote:
    tak więc nie widzę wielkiego problemu, żeby odpowiednio ten program dostosować.

    Gdybym wiedział jak to zrobić to nie zadawałbym głupich pytań na forum.
    Tak czy tak, dziękuję za próbę pomocy ;)
  • Helpful post
    #6
    inot
    Level 26  
    O ile dobrze się orientuję to w LUA (otwarty projekt "nodemcu") nicht jeszcze nie stworzył modułu ADS1x15.
  • Helpful post
    #7
    piotr411
    Level 22  
    inot wrote:
    O ile dobrze się orientuję to w LUA (otwarty projekt "nodemcu") nicht jeszcze nie stworzył modułu ADS1x15.


    Lua to nie Arduino !!!
    Lua ma znacznie bogatsze referencje to pozwala na swobodne programowanie, czego nie znajdziesz w Arduino - środowisku do testowania modułów.

    Lua ma zbliżoną składnie do Pascal'a, Basic'a, dlatego wystarczy odszukać przykład dla tych języków, a bez problemy uda się to portować do LUA

    Kolejna sprawa, przykład zamieszczony dla Arduino to plagiat, dostępnej wersji napisanej w języku Proton 24!!!
    http://www.protonbasic.co.uk/vbdownloads.php?do=download&downloadid=61

    Miłej zabawy :)
  • Helpful post
    #8
    inot
    Level 26  
    Quote:
    wystarczy odszukać przykład dla tych języków, a bez problemy uda się to portować do LUA


    Tak też napisałem już na początku.