Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak ustawić pocztę w rekorderze cctv

Tomis 06 Lis 2016 16:49 480 16
  • #1 06 Lis 2016 16:49
    Tomis
    Poziom 14  

    Witam, nie mogę sobie poradzić z ustawieniem recorderze od monitoringu CCTV wysyłanie meili z alertami? Próbowałem różnych ustawień dla poczty o2 i niesety test wychodzi negatywnie. Ktoś byłby w stanie mi pomóc?

    Dotyczy to DVR model A1008ms

    użyłem konfiguracji dla poczty o2
    serwer smtp: poczta.o2.pl
    port: 465
    nazwa użytkownika:xxx@o2.pl
    hasło: xxx

    0 16
  • #2 06 Lis 2016 17:32
    Erbit
    Poziom 30  

    Port 465 to port SSL (szyfrowany). Być może ten DVR nie obsługuje szyfrowania (tym bardziej jak nie widać w nim ustawień szyfrowania). Sprawdź czy uda się na porcie 587.

    0
  • #3 06 Lis 2016 17:44
    Tomis
    Poziom 14  

    Ma opcję wymagaj SSL, również próbowałem z tym portem. W tym przypadku użycia portu 587 wyskakuje monit poczta została zablokowana, wymień temat wiadomości

    0
  • #4 06 Lis 2016 17:48
    sosarek
    Poziom 43  

    Tomis napisał:
    poczta została zablokowana, wymień temat wiadomości

    Jaki masz ten temat wiadomości, serwer może traktować go jako spam.
    Wklej zdjęcia z konfiguracją, rozumiem że rejestrator jest widoczny w sieci i z zewnątrz?

    0
  • #5 06 Lis 2016 18:35
    Tomis
    Poziom 14  

    Miałem temat Alarm Mesage ustawiałem na jakiś inny np wiadomość. Tak z rejestratorem można się komunikować z zewnątrz np z aplikacji XMEye, zaraz spróbuję wrzucić kilka fotek z konfiguracji

    Dodano po 28 [minuty]:

    Ustawienia Jak ustawić pocztę w rekorderze cctv

    0
  • #6 06 Lis 2016 20:05
    Erbit
    Poziom 30  

    Trudno mi powiedzieć co oznacza komunikat (przez co została zablokowana).

    Skoro na SSL nie ma komunikaty a na 587 jest - może najpierw sprawdzić ten temat i go wymienić na dłużysz ?

    0
  • #7 06 Lis 2016 20:14
    Tomis
    Poziom 14  

    Nie na SSL wywala z kolei komunikat "nazwa użytkownika lub błąd hasła". Nadanie dłuższego tematu nie pomaga

    Dodano po 3 [minuty]:

    Może mam coś źle poustawiane w parametrach sieciowych na recorderze lub routerze? Nie znam się zbytnio na co zwrócić uwagę.

    0
  • #8 06 Lis 2016 20:15
    Erbit
    Poziom 30  

    Tomis napisał:
    ..."nazwa użytkownika lub błąd hasła"....


    To by było dziwne ustawienie ale skoro krzyczy o błędnym haśle lub użytkowniku (a rozumiem, że hasło sprawdziłeś) to zostaw w użytkowniku tylko "pnpek" bez "@op.pl".

    0
  • #9 06 Lis 2016 20:32
    Tomis
    Poziom 14  

    też próbowałem i lipa,
    pojawiają się na przemian te dwa komunikaty przy kilkukrotnej próbie testu
    próbowałem z gmailem i też nie udaje się

    Dodano po 6 [minuty]:

    łączy się na pewno z siecią bo mam podgląd na komórce na xmeye

    Dodano po 1 [minuty]:

    może faktycznie wykrywa to jako spam a teraz te poczty mają blokadę antyspamową

    0
  • #11 06 Lis 2016 20:54
    Tomis
    Poziom 14  

    Tu jeszcze ustawienia sieci Jak ustawić pocztę w rekorderze cctv

    0
  • #12 06 Lis 2016 20:56
    sosarek
    Poziom 43  

    Ustaw stały adres IP i zmień domyślny port HTTP na inny, np.8080.

    0
  • #13 06 Lis 2016 21:01
    Erbit
    Poziom 30  

    sosarek napisał:
    zmień domyślny port HTTP na inny, np.8080.

    Jeżeli ma to służyć bezpieczeństwu to proponuję każdy inny (nie zajęty) niż 80 czy 8080.

    sosarek napisał:
    Ustaw stały adres IP...


    Jeśli w routerze (a tego nie wiemy) ma ustawione statyczne IP dla tego rekordera to nie ma sensu tego zmieniać. Jeśli jednak już to należy pamiętać by to stałe IP było poza zakresem DHCP!

    Jednak to stałe IP czy też jego brak nie ma wpływu na problemy z pocztą.

    0
  • #14 06 Lis 2016 21:03
    sosarek
    Poziom 43  

    Erbit napisał:
    Jednak to stałe IP czy też jego brak nie ma wpływu na problemy z pocztą.

    Na pocztę nie, ale w aplikacjach po restarcie routera za każdym razem będzie musiał dodawać rejestrator na nowo.

    0
  • #15 06 Lis 2016 21:06
    Erbit
    Poziom 30  

    sosarek napisał:
    ...
    Na pocztę nie, ale w aplikacjach po restarcie routera za każdym razem będzie musiał dodawać rejestrator na nowo.


    Jeszcze raz przeczytaj mój post.

    [edyta]
    Oczywiście zgadzam się z Tobą co do zasady, że rejestrator powinien mieć niezmienne IP (i jest to bardzo ważne!) ale można to uzyskać na dwie metody dlatego odesłałem do mojej wcześniejszej wypowiedzi.

    0
  • #16 06 Lis 2016 21:28
    Tomis
    Poziom 14  

    Próbowałem tak zmienić ale to nie pomaga.

    Być może to jest wina sprzętu od początku kiedy go nabyłem na różnych routerach próbowałem i nigdy jeszcze nie udało się uruchomić tej poczty.

    0
  • #17 06 Lis 2016 22:46
    sosarek
    Poziom 43  

    W ustawieniach sieci rejestratora włącz uPnP, tak samo w routerze, następnie restart obu urządzeń.

    0