Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PEUGEOT 206 1.4 8V - Nie odpala, rozrusznik kręci, iskry brak, nie podaje paliwa

06 Lis 2016 17:12 5337 9
  • Poziom 11  
    Witam

    Mam problem z uruchomieniem samochodu. Wcześniej samochód nie dawał żadnych objawów typu szarpanie, nagłe gaśnięcie, problemy z uruchomieniem – działał poprawnie.
    Objawy są następujące:
    - Silnik kręci
    - iskry brak (sprawdzone przez wymontowanie listwy, włożenie 4szt świec i podłączenie wspólnej masy
    - Kontrolki na zegarach świecą poprawnie
    - próbowałem odpalić bezpośrednio z LPG - próba nieudana

    Po podłączeniu PP2000 otrzymuję następujący błąd modułu BSI:

    "Stały błąd. Polaczenie kalkulator silnik/ Inteligentny moduł sterujący (BSI)."


    Sprawdziłem zatem wiązkę dwóch przewodów które wg dokumentacji odpowiedzialne są za komunikację ECU (SAGEM2000) a BSI
    - wszystko ok – połączenie jest poprawne.

    PEUGEOT 206 1.4 8V - Nie odpala, rozrusznik kręci, iskry brak, nie podaje paliwa



    Jeśli ktoś ma jakiś pomysł proszę o pomoc
  • Poziom 13  
    podmien bsi czesto nawalaja i wlasnie taie sa objawy jak u ciebie,
  • Moderator Samochody
    Pewnie ECU nawet zasilania nie ma, to jak ma się z nim BSI komunikować...
  • Poziom 11  
    ociz napisał:
    Pewnie ECU nawet zasilania nie ma, to jak ma się z nim BSI komunikować...



    Wydaje mi się, że jeśli ECU nie miałby zasilania to program diagnostyczny wywaliłby błąd ECU bądź wcale by go nie wykrył....
  • Moderator Samochody
    A "wykrył"? Jak połączyłeś ze sterownikiem silnika to sprawdziłeś chociaż czy widzi obroty podczas kręcenia? Czy tylko błędy umiesz czytać?
  • Poziom 13  
    sprawdz bledy z silnika i z bsi i wstaw nam je tutaj z zaznaczeniem z ktorego ukladu sa

    Dodano po 3 [minuty]:

    ja mialem citroena c2 nie palil i bledy typu brak komunikacji ,zaklocenia komunikacji z sterownikiem silnika.Powodem byla wtyczka na pompie ABS w nadkolu z lewej,polamana i wilgoc sie do stykow dostala
  • Poziom 11  
    ociz napisał:
    A "wykrył"? Jak połączyłeś ze sterownikiem silnika to sprawdziłeś chociaż czy widzi obroty podczas kręcenia? Czy tylko błędy umiesz czytać?

    przy kręceniu rozrusznikiem w polu prędkość obrotowa jest tylko ??? jak niżej na foto


    t3syncro napisał:
    sprawdz bledy z silnika i z bsi i wstaw nam je tutaj z zaznaczeniem z ktorego ukladu sa

    Dodano po 3 [minuty]:

    ja mialem citroena c2 nie palil i bledy typu brak komunikacji ,zaklocenia komunikacji z sterownikiem silnika.Powodem byla wtyczka na pompie ABS w nadkolu z lewej,polamana i wilgoc sie do stykow dostala



    Podłączyłem ponownie interfejs diagnostyczny i mam coś takiego
    TEST GLOBALNY -wynik
    PEUGEOT 206 1.4 8V - Nie odpala, rozrusznik kręci, iskry brak, nie podaje paliwa


    Po wybraniu kalkulatora silnika->identyfikacja
    odpowiedział takimi danymi

    PEUGEOT 206 1.4 8V - Nie odpala, rozrusznik kręci, iskry brak, nie podaje paliwa

    Po wybraniu kalkulatora silnika->odczyt parametrów
    odpowiedział takimi parametrami
    PEUGEOT 206 1.4 8V - Nie odpala, rozrusznik kręci, iskry brak, nie podaje paliwa

    teraz pytanie: czy interfejs diagnostyczny ma kontakt z ECU silnika czy informacje o referencji oprogramowania typie ECU czyta z jakiegoś innego miejsca np z BSI ???
  • Poziom 35  
    Komputer pobiera informacje z ECU. Wychodzi na to ze trzeba szukać w instalacji co się dzieje.
  • Poziom 11  
    pepe150 napisał:
    Komputer pobiera informacje z ECU. Wychodzi na to ze trzeba szukać w instalacji co się dzieje.

    Tylko ma jakiś problem blok pomiarowy w ECU, bo nie mierzy żadnego parametru.
  • Użytkownik usunął konto