Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw touran 1.9 tdi 105KM,bls rok 2007-momenty dokręcania śrub silnika

ZYGUŚ-56 07 Lis 2016 22:48 1263 2
  • #1 07 Lis 2016 22:48
    ZYGUŚ-56
    Poziom 6  

    Od kilkuset kilometrów po wymianie oleju i filtrów zauważyłem wzrost oleju w silniku mojego touranka z 2007r.,silnik 1,9 tdi 105 KM.silnik bls.Wymieniłem olej i filtr na nowy.Według oględzin do oleju dostaje się paliwo.Po krótkim przebiegu nadal paliwo dostaje się do oleju.Czytałem na różnych forach o różnych przyczynach;pompa vacum,pompowtryski,podwójna pompa[tandemowa].Czekam na podpowiedzi.

    1 2
  • Pomocny post
    #2 07 Lis 2016 23:48
    SQ9MEM
    Poziom 28  

    Jakbyś rzeczywiście poczytał na forach to doczytałbyś się że najczęstszą przyczyną jest częstotliwość regeneracji filtra DPF. Podjedź do kogoś na diagnostykę, kto Ci rzetelnie sprawdzi DPF (rzetelnie to znaczy nie tylko błędy ale i parametry w blokach pomiarowych), bo tu nie ma co zgadywać. Nie wiem, co by miała mieć do tego pompa tandemowa.

    1
  • #3 08 Lis 2016 09:39
    ciuqu
    Poziom 34  

    Oczywiście należy zacząć od dpf'u, potem szukaj w pompie i pompowtryskach, pytanie tylko co mają momenty dokręcania śrub do przybywania oleju.

    0