Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Ford Focus Mk2 Doładowanie

damian2608 09 Lis 2016 21:16 840 7
  • #1 09 Lis 2016 21:16
    damian2608
    Poziom 11  

    Witam wszystkich na forum. Bardzo prosił bym o poradę w sprawie doładowania w focusie 2,0 Tdci. Auto jest z 2006 roku bez DPF. Focus Jeździł bez problemu aż do zeszłego tygodnia. Wracając do domu autostradą zaczął szarpać, ale w taki sposób że miał moc było słychać turbo i cyklicznie co jakiś czas turbo cichło i autko traciło moc i delikatnie zwalniało i po chwili znów charakterystyczny dla niego świst i powracała moc. Z czasem się to pogarszało i trzeba było odpuścić i dodać gazu aby zaczął dmuchać. Aktualnie mierząc ciśnienie na kolektorze jest około 1,1 bara max i całkiem, całkiem słabo, czasem słyszalny świst. Przed awarią mierząc w ten sam sposób ciśnienie przy nagłym dodaniu gazu ciśnienie skakało do 1,8 a nawet czasem przekraczało 2 bary, a teraz zaledwie czasem dojdzie do 1,1. Szczelność sprawdzona wszystko całe, podciśnienia również, pompa wytwarzająca podciśnienie chyba też ok, cięgno na turbo moim zdaniem też chodzi w miarę lekko, oraz przewody elektryczne też sprawdzone. Na komputerze parę razy wyskoczył błąd P0047 ale to jak jeszcze czasem działało, a teraz nie ma mocy ani żadnego błędu. Nie wiem czego się w takim wypadku łapać. Proszę o jakieś porady

    0 7
  • #3 09 Lis 2016 22:41
    damian2608
    Poziom 11  

    Patrzyłem ale tylko od.strony ssącej wirnik wydaje się ok i kręci się lekko luzy moim zdaniem w ok

    0
  • #4 14 Lis 2016 17:26
    jjkz
    Poziom 13  

    P0047 Turbo/Super Charger Boost Control Solenoid Circuit Low

    0
  • #5 14 Lis 2016 17:32
    damian2608
    Poziom 11  

    Dokładnie ten błąd po odczytaniu błędów, o którym pisze kolega wyżej, z czym on się wiąże i od jakiej strony się za usunięcie tego błędu najlepiej zabrać ?

    0
  • #7 14 Lis 2016 22:59
    pitool
    Poziom 30  

    Podejrzyj parametry z czujnika kopiowania turbo.

    0
  • #8 11 Kwi 2018 12:53
    damian2608
    Poziom 11  

    Witam problem rozwiązalem już dojść dawno, problemem okazała sie uszkodzona wiazka czujnika na turbinie, wygladala dobrze, lecz po mocniejszym pociagnieciu za żyły okazalo sie ze byly skorodowane całkowicie w środku izolacji. Po wymianie trzech przewodów auto chodzi bez zarzutu. Jedynie pozostalo falowanie mocy przy mocnym przyspieszeniu ale z tym sobie jeszcze nie poradziłem. Pozdrawiam

    0
  Szukaj w 5mln produktów