Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

stworzenie własnej kolumny

gallant 10 Lis 2016 02:55 627 13
  • #1 10 Lis 2016 02:55
    gallant
    Poziom 1  

Witam serdecznie.

Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc przy montażu kolumny.
    Dostałem od kolegi głośniki z kolumny Tonsil (zamieściłem na zdjęciu jak ponoć kiedyś wyglądała).
    Chciałbym z nich zrobić duży przenośny głośnik (który będzie stał pod altanką lub w domku w górach)
    Proszę o prosty schemat (ponieważ jestem laikiem w tych tematach) jak to wszystko stworzyć: połączenie głośników, podpięcie pod 230V, wypuszczenie końcówki jack (nie musi być regulacji głośności)
    Czy muszę coś kupić? Jeżeli tak, to co?
    Proszę o pomoc i dziękuję.

https://obrazki.elektroda.pl/7693682700_1478742641.jpgstworzenie własnej kolumny

• #2 10 Lis 2016 03:49
    e_konkret
    Poziom 11  

Witam.
    Pomocne linki znajdziesz tutaj:

http://www.rms.pl/kolumny/budowa-kolumn-glosnikowych

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic534535.html

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2630704.html

Temat był poruszany jeszcze kilkukrotnie na elektroda.pl
    Proponuję skorzystać także z Youtube.pl i GOOGLE

Ogólnie rzecz biorąc musisz wykonać obudowę tym głośnikom i w zależności od tolerancji słuchu odpowiednią zwrotnicę głośnikową.
    Co do zasilania ich to wystarczy podłączyć do jakiegokolwiek źródła dźwięku z wyjściem o mocy mniejszej niż moc kolumny.
    Szczegóły podane na stronach podanych wyżej linków.
    Powodzenia :)

• #3 10 Lis 2016 07:17
    mariuszp19
    Poziom 30  

gallant napisał:
    Dostałem od kolegi głośniki z kolumny Tonsil (zamieściłem na zdjęciu jak ponoć kiedyś wyglądała).

To nie są kolumny Tonsil. Nie wiem, czy dobrze rozumiem, chodzi Ci o wykonanie zestawów aktywnych na bazie tych kolumn?

• #4 10 Lis 2016 11:13
    idek24