Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Autoalarm prestige aps400 - Odłączenie autoalarmu.

10 Lis 2016 20:04 2547 4
  • Poziom 13  
    Witam, jak w tytule posiadam ten autoalarm i moja pytanie czy da się odpiąć autoalarm pozostawiając centralny (nie musi działać z pilota) ?

    Jeżeli jest możliwość to proszę o wyjaśnienie na jakiej zasadzie działa ten alarm, a dokładniej na jakiej zasadzie daje sygnał na przekaźnik od centralnego zamka?

    Jest to jakiś chwilowy impuls, napięcie 12V ? np.
    "+12" na zamknięcie
    "-12" na otwarcie - drzwi

    Autoalarm prestige aps400 - Odłączenie autoalarmu.

    Tak jak na tym zdjęciu, czy te 2 przewody oznaczone na czerwono są odpowiedzialne za centralny?

    Chodzi mi o to czy da się to obejść może na przekaźniku?
    Tak aby pozostawić wszystkie siłowniki w drzwiach i z nich korzystać (nie koniecznie z pilota) jeżeli to jest nie możliwe.

    Proszę o podpowiedzi, Pozdrawiam Bartek
  • Relpol przekaźniki
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Kolego, centralny masz albo fabryczny, albo masz dodatkowy "interfejs" (tak nazwała to Twoja instrukcja, po naszemu sterownik) centralnego zamka. Przewody, które zaznaczyłeś dają tylko rozkaz do sterownika, zamknij, otwórz. Nie wiemy też, czy masz siłownik master w drzwiach kierowcy. Jeśli jest, i jest podłączony, to zamki będą działać z kluczyka.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 13  
    Siłownik master jest w drzwiach kierowcy (5 przewodów)
    Alarm był chyba dokładany (tego nie wiem iż auto posiadam od ponad roku)

    Dodam że instrukcję którą przesłałem mam z neta (centralka w moim aucie wygląda tak samo lub bardzo podobnie)

    Więc jak to jest z tym alarmem, jeżeli odepnę całą centralkę, syrenę i wszystkie przewody, czujki, diodę led itp? siłowniki przecież nie zadziałają bez sterownika po przekręceniu kluczyka (bez podania do nich napięcia)?

    No chyba że się mylę?
    Proszę o pomoc
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Siłowniki nie są zasilane z tego alarmu. Do zamka centralnego masz dodatkową puszkę. Wypnij z centralki przewód, który zaznaczyłeś i będziesz wszystko wiedział. Skoro zamki będą działały z kluczyka, to śmiało odpinaj alarm.
  • Poziom 13  
    Pawel wawa napisał:
    Siłowniki nie są zasilane z tego alarmu. Do zamka centralnego masz dodatkową puszkę. Wypnij z centralki przewód, który zaznaczyłeś i będziesz wszystko wiedział. Skoro zamki będą działały z kluczyka, to śmiało odpinaj alarm.


    Okazało się że alarm który posiadam to amervox amx g
    Tak jak kolega pisał była 2 puszka z przekażnikiem i kilkoma tranzystorkami w środku, wchodziło do niej 5 przewodów z siłownika master dodatkowo czarny (- masa ) i czerwony (+) 2 z przewodów niebieski i zielony były złączone z resztą siłowników równolegle.

    Ps. alarm był fajnie wmontowany (chyba w ASO opla) iż nie były pocięte żadne przewody w fabrycznej instalacji auta, po prostu ktoś tylko delikatnie obrał izolację z przewodów i alarm dopinał na skrętkę (wystarczyło odizolować, wyjąć przewód i zaizolować ponownie)
    Aha był 1 gruby dwukolorowy przewód przecięty, podejżewam że od pompy paliwa - był podłączony do alarmowego przekaźnika. To jedyny przewód który musiałem około 5cm przedłużyć i polutować.
    Temat zamykam.
    Dzięki za pomoc!