Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Program do szukania zdjec

lukn97 11 Lis 2016 18:47 612 4
  • #1 11 Lis 2016 18:47
    lukn97
    Poziom 7  

Witam,

jestem zielony w programowaniu dlatego potrzebuję waszych rad ,albo chociaż wskazówek.Do rzeczy :)

Potrzebuję napisać program który po zaznaczeniu konkretnego obszaru na ekranie zrobi screena i automatycznie wrzuci go do szukania w grafice google. Krótko mówiąc:
    1. Zaznaczam dany obszar ekranu
    2. Program go zapamiętuje i gdy wcisnę np. klawisz G ,program wykonuje screena którego sam wrzuca do grafika google prześlij obraz. Może się to odbywać przy pomocy automatycznego klikacza ,bo oczywiście taką operacje ciężko będzie wykonać w tle. Chyba ,że program będzie mieć własną przeglądarke w którą to wrzuci.
    3. Program wyświetla powiązane zdjęcia.

Posiadam skype ,ts chętnie posłucham waszych rad :)

Bym zapomniał I rok studiów Informatycznych :)
    Jestem wstanie odpłacić się materialnie :)
    Pozdrawiam i liczę na pomoc

0 4
  • #2 11 Lis 2016 19:00
    kokapetyl
    Poziom 43  

lukn97 napisał:

2. Program go zapamiętuje i gdy wcisnę np. klawisz G ,program wykonuje screena którego sam wrzuca do grafika google prześlij obraz.

Na programowaniu to ja się nie znam, ale wydaje mi się że zrobiłeś błędne założenie. Program ten nie ma wysyłać tego fragmentu obrazu do GOOGLE, ale chyba ma pobierać wszystkie obrazy z GOOGLE i wyświetlić te z zawartością tego fragmentu.

0
  • #3 11 Lis 2016 22:58
    lukn97
    Poziom 7  

Hm , chodzi mi o to ,że np. ściągam jakiś obraz z allegro. Chcę sprawdzić czy nie ma go gdzieś indziej w takim celu wchodzę na google->grafika->prześlij obraz-> wybieram obraz i daje ok-> wyświetlają mi sie propozycje z czym jest ten obraz powiązany.

O to mi chodzi.

Ale to co napisałeś też się zgadza :)