Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Dron, spalony silniczek i czy uwzględnią mi to na gwarancji?

mati00xx 11 Nov 2016 19:41 1938 5
    mati00xx
    Level 2  
    Witam !
    Trzy dni temu zakupiłem drona za cenę około 350 zł.
    Dron to Overmax x bee 3.1 plus.
    Problem jest z nim taki iż już po pierwszym locie jeden z przednich silniczków szwankował, fakt raz uderzyłem nim o beton ale tylko z jednego metra około i nic mu się nie stało.
    Pytanie moje to czy będę obciążony kosztami naprawy jeśli odeśle go na naprawę bo jest na gwarancji.
    Obawiam się, że tak ale czy możliwe jest to że po pierwszym locie był problem z silniczkiem......problem bo silniczek raz działał a raz nie.
    Jestem amatorem jeśli chodzi o latanie dronem więc się dopiero uczę.
    Następnym moim problemem z tym dronem jest to iż....jak jest napisane na opakowaniu drona i na stronie overmax w zestawie wraz z dronem znajduje się kamera wraz z czytnikiem kart i kartą micro sd 4GB - tak napisali na opakowaniu a 2 GB napisali na stronie internetowej...więc komu wierzyć? Problem jest taki, że ani czytnika, ani karty micro sd nie było w zestawie! I czy mi to też uwzględnią w gwarancji? Przesyłam zdjęcie drona, widać że nawet diody obok lewego tylnego silniczka się nie świecą. A i może też ktoś ma takiego drona to skąd wziąć zamienne części? Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź bo nie wiem co mam zrobić.
  • Helpful post
    maurycy123
    Conditionally unlocked
    Jeżeli nie ma uszkodzeń mechanicznych to z reklamacją nie powinno być problemu. Pytanie tylko czy warto. Synowi wymieniałem jeden silniczek (ale w innym dronie). Koszt kompletu silniczków to 40zł (za 4 szt). Nie warto było mi wysyłać na gwarancję. Co do czytnika i karty to musiałbyś udowodnić, że nie dostałeś.
    mati00xx
    Level 2