Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Esp8266 - komunikacja, cannot open init lua

pluszak22 12 Lis 2016 14:14 1425 5
  • #1 12 Lis 2016 14:14
    pluszak22
    Poziom 2  

Cześć, jestem nowy w temacie, ale do rzeczy
    Chcialem zaczać zabawe z esp, konkretnie ESP8266 12 na plytce NodeMcu V3, znalazlem jakis tutorial, poinstalowalem sterowniki (CH340), sciagnalem flashera i niby wgrywanie zakonczone sukcesem, pobralem esplorera i niestety napotkalem pewien problem, po wybraniu odpowiedniego COMa, ustawieniu baud na 9600, i po wcisnieciu Open mam poprostu Communication with MCU.. i tak (przy czym Open swieci sie na czerwono, RTS i DTR zielono, CTS wogole) gdy wylacze i wlacze DTR pojawia sie takie cos:
    Esp8266 - komunikacja, cannot open init lua
    niby komunikacja okej, ale wykrywa firmware no i cannot open init.lua
    wgrac jakis program moge (znalazlem przykladowy do mrugania dioda) send to esp i dziala, jednak cos jest z komunikacja, bo gdy wgrywalem jakis program do wifi, czy probowalem cos z tym init lua to time connection reached, podobnie przy probie uzycia XTCOM utility, nie udaje sie polaczyc
    uzywam kabla usb (plytka ma wbudowany konwerter), korzystalem z 2 kabli i na kazdym to samo
    Ktos moze pomoc, ewentualnie podrzocic jakis przydatny link, sam nie moge nic znalesc

• #3 12 Lis 2016 15:32
    pluszak22
    Poziom 2  

Sprawdzalem, dla wszystkich to samo

• Pomocny post
    #4 13 Lis 2016 12:45
    piotr411
    Poziom 22  

Wszytko zrobiłeś wzorowo, ESP ładnie się połączył.
    Teraz musisz napisać program by coś działało :)

Błąd jaki wyskoczył informuje, że w pamięci niema pliku startowego, który sam, musisz sobie stworzyć.