Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda 1.9 tdi 101 km - Gaśnie, delikatne szarpanie w przedziale 1.5 2.5 tys obr

12 Lis 2016 18:07 690 11
  • Poziom 5  
    Witam mam maly problem ze swoją śkodą. Otóż gaśnie, czasami nie można jej odpalić, odpala jedynie używając Plaka. Auto odpala jeździ, czasami dłużej czasami krócej i znów gasnie, nie ma przy tym żadnego szarpania. Zauważyłem również delikatne szarpanie w przedziale 1.5 - 2.5 tys. obrotów. Czy ktoś miał podobne objawy?
  • Spec od samochodów
    Jakie ma błędy ???? jakie parametry w blokach ??? Może pompa a może czujnik wału może . Najpierw diagnostyka .
  • Poziom 5  
    Brak błędów na komputerze, czujnik położenia wału drugi, filtry dwa wymienione, zaworek zwrotny nowy założony. Podejrzewam właśnie pompę podciśnieniową. Ale czy możliwe, że przycina się i nie daje ciśnienia. Zauważyłem również, że w króćcu od serwa było delikatnie zaolejone. Może pompa Vacum puszcza już??
  • Spec od samochodów
    Piszesz że odpala na plaka . cyt Auto odpala jezdzi czasami dluzej czasami krocej i znow gasnie . Rozwiń tą myśl . Gaśnie w czasie jazdy ??? na postoju . ???
  • Poziom 5  
    Gaśnie podczas jazdy jak i podczas postoju. Ostatnio wszystko dobrze, zajechałem na parking zgasiłem auto, za 10 minut wsiadam, już nie chciało odpalić. Była taka sytuacja że dojeżdżając do skrzyżowania sprzęgło, hamulec i auto zgasło. Stojąc na światłach auto zaczęło tak jak by delikatnie nierówno chodzić, troszkę pogazowałem i znów dobrze. Kilka razy już się tak zdarzyło.
  • Poziom 34  
    Prawdopodobnie "padły" uszczelniacze pompowtrysków, lub już same gniazda.

    Jaki masz przebieg? (szacowany bo ten licznikowy to wiadomo)
  • Poziom 5  
    Uszczelniacze wszystkie byly wymieniane. przebieg 255 tys orginalny ksiazka serwisowa byla do 2014 roku. Dodam ze generalny remont silnika wczesniej byl bo Panewaka sie obrocila na wale. pompowtryski sprawdzane by;ly 3 w bardzo dobrym stanie jeden taki sredni ale w normie.
  • Poziom 34  
    Jak dawno były wymieniane uszczelniacze? Nie wiadomo czy nie pościnało oringów przy montażu i teraz dopiero wychodzi, lub mechanik za słabo dokręcił pompki i puszcza któraś "podkładka termiczna".

    Jeżeli masz dostęp do vaga zrób logi 013 018 023 najlepiej w momencie wystąpienia problemów z pracą silnika (nierówna praca).
  • Poziom 5  
    Uszczelniacze były wymieniane już dwa razy właśnie. Przed naprawą panewki już szarpanie właśnie w tym przedziale obrotów występowało. Po naprawie nic się nie zmieniło. Pompowtryski drugie siedzą już i problem ten sam. Mechanik mierzył ciśnienie paliwa na powrocie i stwierdził że jest za wysokie.
  • Poziom 34  
    Ciśnienie na powrocie powinno wynosić 1bar, jeżeli jest wyższe to takie objawy będą występować, potwierdzić to możesz w grupie 023. Niestety tu kłania się moja niewiedza i nie wiem czy 1bar jest za pompą czy już w kanale powrotnym za pompowtryskami. Więc albo pompa lub uszczelka między pompą a głowicą, albo "przedmuch" między kanałami zasilającym a powrotnym możliwy przez uszczelniacze (np. Ścięty oring przy montażu za każdym razem - kiepski mechanik) lub w ostateczości pęknięcie głowicy w co wątpie.
  • Poziom 5  
    Dzieki serdeczne za zainteresowanie sie moim postem sprobuje podmienic pompr podcisnieniowa zobaczymy czy cos sie poprawi.
  • Poziom 34  
    Możesz spróbować podmienić. Nie kupuj luc'a tylko boscha, najlepiej z jak "największą" literą w alfabecie na końcu, chyba na "q" się skończyło. Im "większa" litera tym młodsza pompa. Pod pompę zawsze nowa uszczelka.