Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Brak widocznego strumienia z kamery Overmax 4.3

Marcipor 13 Nov 2016 09:39 4785 24
Optex
    Marcipor
    Level 2  
    Witam.
    Na początku proszę o wyrozumiałość bo jestem kompletnym laikiem.

Problem dotyczy współpracy kamery IP Overmax Camspot 4.3 z rejestratorem ZXtech Mini NVR. Rejestrator poprawnie wyszukuję tą kamerę i dodaje ją do urządzeń. Natomiast potem nie widać obrazu z podawanego przez kamerę strumienia (czarne okienko), choć sam strumień "idzie", gdyż podawana jest na bieżąco (ulegająca ciagłej zmianie) wartość przesyłu danych w kb.
    Sama kamera jest sprawna, bo da się do niej zalogować przez www (i widać wtedy obraz).

Dodatkowo jak do tego samego rejestratora dodam drugą kamerę, ale tym razem Overmax 3.1 to widać obraz i wszystko jest ok. Gdy jednocześnie dodam obie w/w kamery, to z overmaxa 3.1 widać obraz, z a overmaxa 4.3 nie widać, choć niby jest przesył danych z tej kamery. Oczywiście każda z tych kamer w tym czasie zajmuje inne IP.

Zmiana bitratu, fpsow, odswiezania kamery nic nie wnosi.

Ma ktoś pomysł jak z tego wybrnąć?

C.
  • Optex
    sosarek

Level 43  
    Kamera ma ustawiony Onvif?
    Marcipor
    Level 2  
    Tak ma wlaczony onvif.
    overload78
    Level 9  
    Witam chciał bym się dołączyć do tematu ,mam dokładnie ten sam problem inne moje kamery działają tylko overmax 4.3 nie działa z moim rejestratorem zx tech i od 3 tygodni kombinuję i juz nie mam pojęcia co zrobić
  • Optex
    Fortec_Polska
    Level 11  
    Witam,

Kiedyś spotkałem się z podobną sytuacją, jednak na całkiem innym sprzęcie, tutaj proponuję pokombinować z
    Rozdzielczością wyświetlania rejestratora (Tak, całkiem serio), obniż również bitrate oraz fpsy.

Powiedz jeszcze czy nie masz obrazu przy głównym i pomocniczym ? czy może tylko przy głównym ?

Pozdrawiam
    Viperus1987
    Level 10  
    Też mam taki problem