Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

IBO 25-80/180 - goraca pompa co

R0M 13 Lis 2016 14:18 3318 16
  • #1 13 Lis 2016 14:18
    R0M
    Poziom 4  

Witam

Mam problem kupiłem wczoraj pompę obiegową cyrkulacyjna IBO 25-80/180.
    Odpowietrzyłem pompę.
    Odpowietrzona mam całą instalacje grzewczą.
    Niestety pompa bardzo się grzeje nie da się jej dotknąć , nawet gdy nie palę w piecu woda ma temp 22 stopni , a pompa po 20 min pracy jest bardzo gorąca.
    Proszę o pomoc co robić ?

0 16
  • #2 13 Lis 2016 14:37
    osiniak75
    Poziom 32  

Pierwsze co bym zrobił to zmierzył prąd jaki pobiera.

1
  • #3 13 Lis 2016 14:45
    R0M
    Poziom 4  

zmienic prad czyli sorki ale jestem troche zielony jesli chodzi o elektryke
    jak bym miał to zrobic ?

Dodano po 59 [sekundy]:

zmieniłem na kabel grubszy wczesniej miałem cieki typu od radia teraz jest na takim od lodówki

1
  • #4 13 Lis 2016 15:00
    janek1815
    Poziom 38  

Nie ma obiegu pompa jest zapowietrzona stąd to ciepło u mnie też tak kilka razy się zdarzyło. Słyszysz że ona pracuje? Odkręć ten odpowietrzyc i zobacz czy się wirnik lekko obraca. Uwaga jeśli masz puszkę elektryczna na dole uważaj aby tam nie naleciało wody. Bez wymuszenia się wtedy nie obędzie. Woda tam wchodzi do środka.

0
  • #5 13 Lis 2016 15:04
    osiniak75
    Poziom 32  

Miałem na myśli ile prądu pobiera z sieci w czasie pracy.Do tego potrzebny był by miernik cęgowy Jaka pompa była wcześniej. Może ta ma za małą moc.

0
  • #6 13 Lis 2016 15:21
    R0M
    Poziom 4  

wczesniej była pompa
    z podnoszeniem do 4m
    teraz mam pompe co podnosi do 8m

wczoraj odpowietrzałem pompe dwa razy
    gdy odkreciłem korek widziałem tam jakby kolejne kółko z nacieciem na srubokret płaski stało w miejscu

ale niemoze byc mowy ze wirnik stoi bo słychac jak woda pracuje w instalaci

Dodano po 9 [minuty]:

pytanko