Witam, problem dotyczy samochodu jak w temacie- atego 1823 z 2001 roku, przebieg 690000 km.
Moje atego czasami podczas jazdy nie pali na 1 cylinder. Ostatnio wymieniłem pompę paliwa (kupiłem oryginalną), po jej wymianie dynamika auta poprawiła się, ale....po jakimś czasie auto zaczęło mi przerywać. Okazało się, że oring na 6 króćcu (wtrysku) był nieszczelny- wymieniłem wszystkie. Filtr paliwa nowy, ostojnik czysty. Problem niestety po wymianie oringów nie ustał. Auto nie pali na 1 cylinder, pojawia się to na 10-15 s nieregularnie. Mogę przejechać 200km i jest ok, albo 20km i problem się pojawia. Pompy suche.
Na desce brak błędów. Problemem może być wtryskiwacz? Gdzie szukać przyczyny, bo jak zregeneruję wtryski i problem nie ustąpi to strzał w łeb i mogę je zajeździć. Gdzie szukać nieszczelności, przyczyna za małego ciśnienia paliwa. Kompa podłączę, ale to tylko podpowiedź...
Moje atego czasami podczas jazdy nie pali na 1 cylinder. Ostatnio wymieniłem pompę paliwa (kupiłem oryginalną), po jej wymianie dynamika auta poprawiła się, ale....po jakimś czasie auto zaczęło mi przerywać. Okazało się, że oring na 6 króćcu (wtrysku) był nieszczelny- wymieniłem wszystkie. Filtr paliwa nowy, ostojnik czysty. Problem niestety po wymianie oringów nie ustał. Auto nie pali na 1 cylinder, pojawia się to na 10-15 s nieregularnie. Mogę przejechać 200km i jest ok, albo 20km i problem się pojawia. Pompy suche.
Na desce brak błędów. Problemem może być wtryskiwacz? Gdzie szukać przyczyny, bo jak zregeneruję wtryski i problem nie ustąpi to strzał w łeb i mogę je zajeździć. Gdzie szukać nieszczelności, przyczyna za małego ciśnienia paliwa. Kompa podłączę, ale to tylko podpowiedź...