Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes w140 s420 centralny zamek

15 Nov 2016 02:30 2943 8
  • Level 6  
    Cześć wszystkim!
    Mam problem z moim od paru dni nabytym mesiem s420 z 97roku.
    Centralny działał bez problemu do dzisiaj z kluczyka, (ponieważ w pilocie padła bateria, więc nie sprawdziłem wcześniej pilota). Jak co rano ruszyłem w drogę, centralka zamknęła drzwi. Podjechałem pod sklep, nie wyłączyłem silnika, pasażer otworzył drzwi na zamkniętej centralce i wysiadł - stało się. Dotarłem do pracy i już nie działał centralny. Po wyłączeniu silnika nie otworzył drzwi, następnie nie chciał zamknąć z kluczyka ani też otworzyć. Nie wiem, co robić - potrzebuje pomocy. Dodatkowo zaznaczam, że po tym fakcie ciężko mi zamknąć bagażnik musze mocno nim trzasnąć i nie dociąga go. Nadal dociąga wszystkie drzwi. W bagażniku słychać na błotniku jak pompuje i nagle zaworem podciśnienie wyrzuca. Dzięki za pomoc.

    P.s. jeszcze z detali, co pamiętam, myślę że nie mam przerwanych przewodów z powietrzem, ponieważ do końca jak wcisnąłem ręką guzik w drzwiach pasażera z przodu to z tylu się otwierały a były zamknięte. Tak samo jak z kierowcy były otwarte to z tyłu chciałem podnieść guzik by otworzyć i kierowcy się zamykały.

    I jeszcze jedno sprawdziłem bezpieczniki i są ok.
    [Szkolenie 22.06.2021, g.9.30] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • Mercedes specialist
    Do dociagania drzwi i do centralnego są oddzielne pompki. Pompka z centralnego ma i tak ciężkie życie - dodatkowa funkcja zamykania drzwi po ruszeniu pewnie ja dobiła.
  • Level 6  
    dziekuje...:( pojade dzisiaj na junkyard sa dwa z 95 Roku wymontuje pompke zeby sprawdzic czy to ona jesli nie to ja oddam... odezwe sie w tej sprawie.
  • Mercedes specialist
    Pompka jest pod tylnym siedzeniem. Wyciągnij ją, ściągnij dekiel i powąchaj w środku. :)
  • Level 6  
    witam ponownie.
    Bylem po pompke na zlomie.Meski ograbine do zera w pare dni-wiec nie dostalem tego co chcialem:( ,ale zaaplikowalem sam silniczek z e300 (wziolem tez ze 190 na zapas jakby co). Po wymiane I oczywiscie malych przerobkach bo nie pasuje - jest grubszy silniczek- zaczelo wsio dzialac z drzwiami.
    Jednak nie tak do konca poniewaz silnik ktory dociaga tylna klape - dociaga ja i po chwili slychac "psssyt" I klapa wraca do gory - teraz to juz nie wiem co sie dzieje czy to kolejny silniczek pada???
    Dodatkowo zauwazylem to juz wczesniej zanim cokolwiek padlo z centralki tzn. po uruchomieniu silnika pompka centralnego sie zalacza I pompuje tylko nie wiem co I po co az po jakims czasie nabije powietrze I sie wylacza.Czy to normalne?
    dziekuje za pomoc
  • Level 6  
    ps. wlasnie doszedlem do centralnego dlaczego mam taki problem. wystarczylo zamienic plus na mase w silniczku a mase na plus. Pokazal mi to alarm -tzn. po "zazbrojeniu" 15-20 sekund otwieral cantralnym wszystko ale byl aktywny-syrena. Po zamianie masy na silniku centralki przestalo sie tak dziac I klapa zaczela dociagac etc. dzieki I pozdrawiam L
  • Mercedes specialist
    Po włączeniu zapłonu pompka uzupełnia ciśnienie w siedzeniu "ortopedycznym" (jeżeli takowe w aucie jest)
  • Level 6  
    ok nie wiem czy siedzenie ortopedyczne to chodzi o podporke pod plecy? bo jest takie cos ze pompuje pod dolna czesc plecow. sorry ze nie odpisuje czesto lecz sporo mam na glowie przed swietami - klijenci szaleja.
  • Mercedes specialist
    Tak - to właśnie siedzenie jest określane potocznie jako "ortopedyczne" a jego fabryczna nazwa to "Multikontursitz" o ile dobrze cytuję niemiecką nazwę.