Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Electrolux suszarka EDH 3887 GDE - awaria po wymianie silnika

damzoo 19 Lis 2016 23:36 1035 3
  • #1 19 Lis 2016 23:36
    damzoo
    Poziom 10  

    Witam. Nieszczęśliwie 2 miesiące temu zakupiłem suszarkę Electrolux EDH 3887 GDE. 3 listopada rozsypał się silnik - jak mówił serwisant odkleiły się w nim magnesy. Po wymianie silnika na nowy w ostatni piątek - suszarka nie suszy ubrań, przedłuża czas suszenia i tak wstawiłem suszenie o 21 program "na suche do szafy+" czas 2 godz 5 min., a tu o 3 w nocy pokazywała mi że zostało 18 minut. Drzwiczki od suszarki zaparowane, w miejscu na kłaczki mokro, pranie po wyjęciu wilgotne.. Czy ktoś mądry może wyjaśnić mi co się stało.. i jak można podziałać, żeby wymienili mi to gó..no na nowy sprzęt? W gwarancji jest napisane, że jest to możliwe dopiero po 4 naprawie lub jeśli w ciągu 30 dni nie naprawią... totalnie nie polecam zakupu tej suszarki. Zamiast wygody życia mamy spory problem.

    0 3
  • #4 05 Gru 2016 20:10
    damzoo
    Poziom 10  

    nie polecam tych badziewnych suszarek, serwis Electrolux w Łomży - tragedia, jeżeli chodzi o czas, dotarcie do klienta i diagnozę. Dopiero po kilku dniach od zabrania suszarki,zdiagnozowano, że przy większym załadunku wyszło że padła też pompa wody. Suszarka poszła na złom. Mam na dniach dostać nową ten sam model, niestety za pośrednictwem serwisu naprawczego. Przyjechać do nich ma dziś, a dostarczą mi (60 km) dopiero w czwartek. Pisałem reklamację do działu reklamacji producenta w sprawie obsługi przez serwis, w sprawie zainteresowania tak drogim sprzętem, i póki co żadnego odzewu, poza tym że mają 14 dni na rozpatrzenie tego. Nie proponują żadnej rekompensaty, wymiany na nowszy model, nic nic nic. Za sprzęt do dupy, który podziałał niecałe 2 miesiące, a teraz miesiąc się bujam z naprawami i wymianą. Nie polecam tej firmy, może niektóre sprzęty mają dobre, mnie to niestety nie spotkało, żadnego przepraszamy ani nic, sprzedać towar i mieć klienta w głębokim poważaniu. Nigdy więcej nie kupię nic Electroluxa.

    0