witam,
kupiłem ostatnio fiata stilo z uszkodzonym silnikiem, ma takie objawy:
- silnik chodzi nierówno - na 3 cylindry
- błąd 305- brak zapłonu na cyl. 4
(przebieg 190)
Zmierzyłem kompresję na 4 cyl i wyszło 0.
podłączyłem spręzone powietrze do cylindra i powietrze wali do kolektora wylotowego.
Pytanie:
- czy jest szansa że uszkodził się popychacz zaworu i nie domyka zaworu? Jestem w trakcie zdejmowania głowicy i chce sie upewnic czy jest opcja że obejdzie sie bez zdejmowania. Są jakieś typowe usterki tego auta w temacie kompresji?
- jak sie w tym aucie wyjmuje kolektor dolotowy? Razem z głowicą? Jest bardzo słaby dostęp do jego dolnych śrub. Kolektor jest 2 częściowy, czy zdejmuje się go całego czy w częściach?
kupiłem ostatnio fiata stilo z uszkodzonym silnikiem, ma takie objawy:
- silnik chodzi nierówno - na 3 cylindry
- błąd 305- brak zapłonu na cyl. 4
(przebieg 190)
Zmierzyłem kompresję na 4 cyl i wyszło 0.
podłączyłem spręzone powietrze do cylindra i powietrze wali do kolektora wylotowego.
Pytanie:
- czy jest szansa że uszkodził się popychacz zaworu i nie domyka zaworu? Jestem w trakcie zdejmowania głowicy i chce sie upewnic czy jest opcja że obejdzie sie bez zdejmowania. Są jakieś typowe usterki tego auta w temacie kompresji?
- jak sie w tym aucie wyjmuje kolektor dolotowy? Razem z głowicą? Jest bardzo słaby dostęp do jego dolnych śrub. Kolektor jest 2 częściowy, czy zdejmuje się go całego czy w częściach?