Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Samsung 350V5C-S09PL INTEL i5-3210M/6GB/1T ,Windows 7 Ultimate , 64- bit

Stokrotka47 20 Nov 2016 14:00 2871 92
Optex
  • #1
    Stokrotka47
    Level 3  
    Mam problem otóż od dwóch miesięcy mam problem z laptopem a mianowicie nagle zacina się, nie reaguję na polecenia potem gdy chcę wyłączyć, bardzo długo wylogowuję i następnie nagle pojawił się niebieski ekran podaje pierwsze numery do komunikatu:STOP: 0X0000009F(0X000000000000003)0xFFFFF A8007C3E060, 0XFFFFF80000BA0748, OxFFFFA8008D5C010W czym jest problem Proszę o pomoc

    Dodano po 47 [sekundy]:

    I potem znowu niebieski ekran tu spisałam treść:

    Nazwa zdarzenia problemu:bLUE SCREEN
    wersja systemu operacyjnego :6.1.7601.2.1.0.256.1
    Identyfikator ustawień regionalnych 1045
    STOP:0X0000009F, (0x0000000000000003, 0XFFFFFA80060D5060, 0XFFFFF8000448E748, 0XFFFFFA80079E4230
  • Optex
  • Optex
  • #3
    Stokrotka47
    Level 3  
    Nic mi się nie pokazuję, Nie wiem jak zapisać w jakim formacie?
  • #5
    Stokrotka47
    Level 3  
    Nic z tego nie rozumiem , co to za strony. Jedno mi się ściągnęło na komputer a mianowicie -Crystaldiskinfo

    Dodano po 17 [minuty]:

    Proszę o wytłumaczenie co mam robić po kolei?
  • #6
    dt1
    Admin of Computers group
    CrystalDiskInfo uruchomić, zrobić zrzut ekranu całej tabelki, która się pokaże (alternatywnie menu: Edycja -> Kopiuj, a w odpowiedzi na tego posta wklej).

    Memtest trzeba nagrać na płytę CD/DVD (wersja Pre-Compiled Bootable ISO (.zip)) lub na pendrive (wersja Auto-installer for USB Key (Win 9x/2k/xp/7) *NEW!*). Pendrive zostanie wyczyszczony, więc nie używaj żadnego, na którym masz ważne dane. Komputer trzeba uruchomić z utworzonego nośnika (czy to USB, czy płyty) i zaczekać, aż pamięć się przetestuje.
  • #7
    Stokrotka47
    Level 3  
    A nie ma jakiegoś innego prostszego sposobu?
  • #9
    Stokrotka47
    Level 3  
    Chyba nie jestem w stanie tego sama zrobić niestety a mieszkam za granicą i nie mam możliwości oddania go do serwisu. A proszę mi powiedzieć czy komputer może mi się popsuć przez to że co jakiś czas występuję ten niebieski ekran? Czy np. może się stać że popsuje mi się na dobre komputer i nie będę mogła z niego korzystać?Dziękuję za wszelką pomoc
  • #10
    dt1
    Admin of Computers group
    W najgorszym wypadku może dojść do utraty danych, jeśli to problem programowy (np uszkodzony system). Jeśli awaria jest związana ze sprzętem, a nie oprogramowaniem, to jeśli się stan sprzętu pogorszy może to zupełnie sprzęt unieruchomić.

    Może też nic się nie wydarzyć przez długi czas - taka loteria. Opis problemu pasuje do usterki dysku, samo naciśnięcie "kopiuj" w menu CrystalDiskInfo nie jest chyba aż tak skomplikowane, żeby nie można było tego zrobić? :)
  • #11
    Stokrotka47
    Level 3  
    Nie wiem czy dobrze zrobiłam:

    Samsung 350V5C-S09PL INTEL i5-3210M/6GB/1T ,Windows 7 Ultimate , 64- bit Samsung 350V5C-S09PL INTEL i5-3210M/6GB/1T ,Windows 7 Ultimate , 64- bit Samsung 350V5C-S09PL INTEL i5-3210M/6GB/1T ,Windows 7 Ultimate , 64- bit
  • #12
    dt1
    Admin of Computers group
    Dobrze, chociaż mocno na raty ;) Stan dysku OK, chociaż trochę się przegrzewa (tak jak pewnie cała reszta laptopa). Co możesz jeszcze spróbować zrobić:
    - wyłącz oszczędzanie energii (włącz plan zrównoważony lub wysoka wydajność i sprawdź, czy problem nadal występuje).
    - sprawdź w menedżerze urządzeń, czy nie ma żadnych urządzeń z wykrzyknikiem
    - sprawdź w dzienniku zdarzeń wpisy określone jako "błędy" oraz "krytyczne". Może coś się zapisało (otwórz dziennik zdarzeń - poszukaj go w wyszukiwarce w menu startowym, lub start - uruchom - eventvwr.msc). W lewej kolumnie wybierz dzienniki systemu Windows i kategorię System. W prawej kolumnie (bądź klikając na System prawym klawiszem) wybierz Filtruj bieżący dziennik. Tam zaznacz Błąd oraz Krytyczne. Z prawej kolumny lub klikając prawym na "System" wybierz Zapisz odfiltrowany dziennik. Zapisz go sobie na pulpicie pod dowolną nazwą, spakuj do archiwum ZIP i załącz do obejrzenia. Ten krok się długo czyta, ale nie jest trudny :)
  • #13
    Stokrotka47
    Level 3  
    Otóż jakieś pół roku temu zauważyłam że z baterią laptop strasznie się robi gorący więc ją wyjęłam i już nie mam tego problemu. Teraz korzystam z laptopa bez baterii tylko z kablem.

    Więc jak narazie robię po kolei co pisałeś:
    -wyłączone miałam zawsze oszczędzanie energii więc nic nie zmieniałam
    -w menedżerze urządzeń nie ma żadnego urządzenia z wykrzyknikiem
    -i tutaj mam problem bo wszystko zrobiłam po kolei ale nie umie spakować do archiwum ZIP , zapisałam to ale nie wiem jaki to ma format nie wiem jak to zapisać i tutaj załączyć.
  • #15
    Stokrotka47
    Level 3  
    Dziękuję za wszystko ale niestety jak chcę dołączyć plik pisze za duży format a zrobiłam ten Zip, prawdopodobnie zapisałam w złym formacie ten plik.
  • #17
    Stokrotka47
    Level 3  
    Plik na pulpicie wygląda jak zeszyt i ma czerwony krzyżyk i wykrzyknik potem jak się go otwiera to jest u gór y pogląd zdarzeń i plik akcja widok pomoc ja chyba wogóle jeszcze nie zapisałam w formie pliku. Proszę o pomoc
  • #19
    Stokrotka47
    Level 3  
    Rozmiar dziennika: 1,07 MB(1 118 208 B)
  • #20
    dt1
    Admin of Computers group
    Na tyle mało, że powinien się bez problemu spakować. Jeśli masz WinRAR lub 7-zip to możesz skorzystać z tych programów. Jeśli będzie to problemem to w dzienniku jeszcze raz nałóż filtr, ale zapisując go wybierz zamiast pliku EVTX format pliku TXT:

    Samsung 350V5C-S09PL INTEL i5-3210M/6GB/1T ,Windows 7 Ultimate , 64- bit

    Plik TXT będzie można załączyć na Forum bez pakowania.
  • #21
    Stokrotka47
    Level 3  
    Niestety pokazuje się taki komunikat: Plik #1 () ma nieprawidłowy format. Dozwolone pliki: jpg, jpeg, gif, png, pjpeg, x-png

    Dodano po 51 [minuty]:

    Natomiast jak chcę zapisać ten odfiltrowany plik dziennika to mam tylko możliwość do wyboru takie rozszerzenia jak: -evfx, -xml, -txt, -csv.
  • #23
    Stokrotka47
    Level 3  
    Pokazuje się komunikat:Plik #1 () ma nieprawidłowy format. Dozwolone pliki: jpg, jpeg, gif, png, pjpeg, x-png i wielkość pliku to 318 KB (bajtów: 326 400)
  • #24
    dt1
    Admin of Computers group
    Nie korzystaj z funkcji dodaj obrazek, bo pewnie to robisz. Zamiast skorzystać z szybkiej odpowiedzi pod tematem wybierz przycisk "Odpowiedz", tam będziesz miała możliwość załączania plików innych niż zdjęcia.
  • #26
    dt1
    Admin of Computers group
    Pobierz http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ - w zależności od Twojego systemu wersję 64 lub 32 bit (jeśli nie wiesz to pobierz obie, uruchom wersję 64, jak się nie da uruchomić to wersję 32). Nie zmieniaj żadnych opcji, zrób skanowanie. program utworzy po krótkim skanowaniu dwa pliki tekstowe (FRST oraz Addition). Załącz je w ten sam sposób, co plik dziennika. Programu FRST jeszcze nie kasuj z komputera, przyda się prawdopodobnie chwilę później.
  • #27
    Stokrotka47
    Level 3  
    Mam program antywirusowy Avast i pokazuje się komunikat mówiący o tym, że plik został wysłany do laboratorium do analizy i że się skontaktują ponownie, przez nie mogę go otworzyć. Zawsze coś. ;-(
  • #29
    Stokrotka47
    Level 3  
    Pokazuje się też komunikat "System Windows nie może uzyskać dostępu do określonego urządzenia, ścieżki lub pliku. Możesz nie mieć odpowiednich uprawnień, aby uzyskać dostęp do elementu.".