Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alternator - Jak podłaczyć alternator mercedes w202 90/120A

Sebastiano1987 03 Gru 2016 12:25 3843 46
  • #31 03 Gru 2016 12:25
    Sebastiano1987
    Poziom 5  

    Strumien swiadomosc... napisał:

    Kolego daj se siana z taką naprawą I ODDAJ DO ELEKTRYKA , niech naprawi, jak nie możesz przez tydzień znaleźć spadku napięcia na tak prostym układzie.



    Wszystko ok ale naprawa tu gdzie mieszkam jest abstrakcyjnie droga i mało kto chce się w coś takiego bawić.... w Niemczech nikt nie szuka już spadku napięcia tylko wymienia polowe samochodu na nowe i wystawia rachunek... poza tym nie ma garażu na codzień ani innego miejsca gdzie mogę to zrobić wiec nie robiłem nic przez cały tydzień bo na zewnątrz temperatura nie przekracza -3 stopni a jak wracam z pracy to już jest Ciemno. tak że dzięki za wsparcie.

    -Akumulator naładowałem.
    -odpaliłem i nic nie włączam i tak na alternatorze 13,8V a na akumulatorze 10.90V
    -na zgaszony silniki na baterji 11,9v na alternatorze 11.9v tyle samo.

    andrzej20001 napisał:
    (na alternatorze mierz tak aby masa i plus były dotykane miernikiem bezpośrednio z niego czyli obudowa i śruba plus)


    tak juz robiłem teraz trzeba znaleźć gdzie po odpaleniu ucieka aż tyle prądu....

    Dodano po 17 [minuty]:

    Która cześć samochodu morze powodować taki spadek?? jest możliwe wytypowanie pierwszeństwa poszukiwań??

    postanowieniem że odpalę dziś autko. będę wypinał poklej bezpieczniki.... i sprawdzał czy wartość na akumulatorze wzrasta.... jak narazie tylko to przychodzi mi do glowy.

  • #32 03 Gru 2016 13:48
    kkknc
    Poziom 42  

    Ten nowy alternator to nowy czy nowy bo kolejny że szrotu dla ciebie.
    Sam widzisz po pomiarach co się dzieje na alternatorze masz napięcie na akumulatorze nie.

  • #33 03 Gru 2016 16:09
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    To weź kup przewód i kabeloczka i załóż , zapomnik o problemie.

  • #34 03 Gru 2016 21:10
    Sebastiano1987
    Poziom 5  

    Jutro po południo będę zakładał przewód bezpośrednio do alternatora i w tedy zobaczymy.
    B+ podłączam do + Baterii i myślę że będzie wszystko ok .

    kkknc napisał:
    Ten nowy alternator to nowy czy nowy bo kolejny że szrotu dla ciebie.

    nowy na gwarancji....nie ma prawa musi być dobry...

    zastanawiam się czy nie powinienem użyć jakiegoś bezpiecznika pomiędzy alternatorem a Baterią ??

  • #37 03 Gru 2016 21:39
    Sebastiano1987
    Poziom 5  

    ok dzięki pozdrawiam

    o wynikach moich działań na pewno was poinformuje
    pozdrawiam

  • #38 03 Gru 2016 21:41
    kkknc
    Poziom 42  
  • #39 03 Gru 2016 21:44
    Sebastiano1987
    Poziom 5  

    kkknc napisał:
    i zabezpiecza całość. Tak jak pisałeś.

    kupiłem specjalna plastikową osłonę na kable. zrobię parę fotek to zobaczycie. ;-)

  • #40 03 Gru 2016 21:59
    bodom
    Poziom 30  

    Konieczne jest również dokładne oczyszczenie ołowianych biegunów akumulatora oraz współpracujących z nimi skręcanych klem. Do czyszczenia służą specjalne szczotki ale z powodzeniem można je zastąpić papierem ściernym.

  • #42 03 Gru 2016 22:41
    Sebastiano1987
    Poziom 5  

    jurtur napisał:
    Sprawdź masę między silnikiem a nadwoziem.


    połączyłem już raz kabel bespośrednio zilnik--->Nadwozie

    bez rezultatu dziki za wsparcie :-)

  • #43 06 Gru 2016 20:26
    Sebastiano1987
    Poziom 5  

    Witajcie Ponownie.
    Alternator wciąż nie działa.... Nowy kabel nic nie dał..... między B+ a "-" na nowym kablu napięcie jest prawidłowe 14.4-14,5 V natomiast po dotknięciu klemy akumulatora "+"
    napięcie spada do około 12,5V..... nie ma już pojęcia do jest nie tak. połączenie jest ok zarówno oryginalne jak i nowe . ostatnie moje pytanie...

    Czy jest możliwe że trzeba coś w komputerze pokładowym auta przestawić bądź odblokować nowy alternator???
    dodam że autko jest z 2001 roku.

    pozdrawiam

  • #44 06 Gru 2016 20:35
    andrzej20001
    Poziom 43  

    Koło pasowe alternatora się nie grzeje?

  • #45 06 Gru 2016 20:39
    Sebastiano1987
    Poziom 5  

    nie no chyba nie ..... nie sprawdzałem.

    Dodano po 2 [minuty]:

    optycznie wszystko wygląda OK.
    pasek jest nowy rolka napinająca jest ok, pasek wydaje mi się jest odpowiednio napięty.
    alternator pracuje normalnie, daje napięcie jak się odpali silnik. nie buczy nie huczy nie ścina paska

  • #46 06 Gru 2016 22:04
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    Sebastiano1987 napisał:
    napięcie spada do około 12,5V.....


    W takim razie ile wtedy jest na cienkim kabelku idącym do kontrolki 7V ?

  • #47 07 Gru 2016 16:50
    jurtur
    Poziom 18  

    Zmierz woltomierzem napięcie między B+ alternatora a "+" akumulatora, a następnie między "-" alternatora a "-" akumulatora. Na którymś z tych przewodów musi byś spadek napięcia, właśnie te brakujące 2V.