Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

berlingo 1.4 Pb+Lpg 2003 - potrzebny schemat - dziwny kabelek

beton#1912 20 Lis 2016 22:11 675 6
  • #1 20 Lis 2016 22:11
    beton#1912
    Poziom 9  

    Cze , przedstawię foty i powiem w czym problem. Posiadam od kilku chwil Citroena Brelingo 1.4 z 2003r. zamontowany gaz Oscar-N na sekwencji.
    berlingo 1.4 Pb+Lpg 2003 - potrzebny schemat - dziwny kabelek berlingo 1.4 Pb+Lpg 2003 - potrzebny schemat - dziwny kabelek berlingo 1.4 Pb+Lpg 2003 - potrzebny schemat - dziwny kabelek

    widzicie ten mały szary kabelek.
    TzK - oznacza skrót Tylko z Kluczykiem przekręcenie do pozycji I (bez zapłonu)
    Sprawa zaczeła się od :
    1. brak postojówek bez kluczyka (TzK poprawnie)
    2. brak możliwości załączenia awaryjnych bez kluczyka. (TzK poprawnie) ale jak wyjmę kluczyk na włączonych to migają sobie bez informacji na desce i przycisku.brak możliwości wyłączenia.tylko znów kluczykiem trzeba zadziałać.
    3. co jakiś czas po zapłonie zadziałają przednie wycieraczki.
    4. tylna wycieraczka ( wytarte białe koło od zatarcia przekładni). ale to nic. wiązka jest zakończona kwadratem na 3 piny. gdzie przy jednym pinie masa to na dwóch wykazuje napięcie ,ale nawet żarówka się nie pali.

    Dziś przeciąłem kabelek i wszystko zgasło oprócz silnika i obrotomierza. Podświetlenie zegarów , cały pajączek, kokpit się palił i podświetlenie przycisków okienek ale one się palą non stop.
    Czy ten wymysł z tym kabelkiem to oryginał.(chyba nie) Jak nie to co może być uwalone? szukam schematu ale znajduje tylko do starszych modeli

    auto od zakupu tak miało ze światłami i silnikiem wycieraczki itp.
    pod podłączaniem do kompa wskazuje tylko błędy:
    P0461 Moduł ECM wykrywa, że zmiana sygnału czujnika poziomu paliwa jest mniejsza od 0,015%.
    P0134,"Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - brak aktywności"

    0 6
  • #2 20 Lis 2016 23:07
    piotrekwoj1
    Poziom 38  

    Ale konkretnie czego schemat ?

    0
  • #3 23 Lis 2016 20:39
    beton#1912
    Poziom 9  

    podłączenia do pająka kabli zwłaszcza tego różowego gdzie podłączony jest ten szary.
    Gdyż szary podpięty jest pod stacyjkę. Musze znaleźć uszkodzony element ponieważ wątpię aby był oryginalnie podpięty. potrzebuje schemat do tylnej wycieraczki . mam kwadratowe kostkę w klapie na 3 kable a silniczek ma też kwadratową ale z czterema pinami. cały mechanizm silniczka ruszył pod czyszczeniu ale tylko z akumulatora. po podpięciu do kostki nic a nic.

    0
  • #4 23 Lis 2016 21:14
    piotrekwoj1
    Poziom 38  

    Wystarczy probówka i trochę wiedzy.

    0
  • #5 24 Lis 2016 15:54
    beton#1912
    Poziom 9  

    piotrekwoj1 napisał:
    Wystarczy probówka i trochę wiedzy.


    "wszystko po trochu" tak masz pod nickiem i piszesz takie coś.
    więc raport poszedł. Wystarczyło zostawić temat bez takich uszczypliwych odpowiedzi. Przeniesieni przez moderatora tematu na kanał początkujący mówi samo za siebie.

    0
  • #6 24 Lis 2016 19:14
    milejow
    Poziom 42  

    Schemat nic ci nie da bo ten szary kabel to nie jest oryginał. sprawdź kable w przepuście gumowym miedzy klapą a dudą czy nie są połamane.

    0
  • #7 25 Lis 2016 16:46
    beton#1912
    Poziom 9  

    spr. miernikiem te kable w klapie. I w dwóch pokazuje mi 12 V pod masą z pinu trzeciego przy wyłączonej wycieraczce z pająka. Jak włączę z pająka to samo.
    A żarówka się nie pali.podłącze się jeszcze w wiązkę za lampami.

    Właśnie potrzebuje wiedzieć od czego jest ten różowy kabelek i gdzie idzie dalej w wiązkę. Jeśli ten różowy to jakiś napięciowy, a zabrany prąd przez szary z kluczyka. i jak ten szary przetnę to gaśnie całe podświetlenie zegarów.

    0