Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Yamaha RX-V359 + BOSE 32SE + B&W DM220

Sebastianooo112 22 Lis 2016 00:32 540 3
  • #1 22 Lis 2016 00:32
    Sebastianooo112
    Poziom 2  

Witam,

Jestem amatorem jeżeli chodzi o sprzęt audio. Choć bardzo istotne jest dla mnie słuchanie dobrej muzyki w miarę dobrej jakości. Wzmacniacz otrzymałem w prezencie tak jak i głośniki Bose nowe w kartonach oraz B&W Dm 220 jak nowe. Wszystko podłączyłem dwa głośniki bose zainstalowałem pod sufitem. B&W dm220 tak samo ustawione lecz na ziemi pod nimi. Tutaj zaczynaja sie problemy ponieważ Dm 220 podłączone do mocniejszych wyjsć a bose do słabszych. Wszystko gra dobrze ładnie tylko dm220 zagłusza bose tak naprawdę musze mocno rozkręcić wzmacniacz gdy są one same podpięte (bose) żeby je usłyszeć juz nasiedzialem sie przy metodzie prób i błędów nie mogę powiedzieć bo naprawdę to gra ale wydaje mi sie ze mogę podłączyć to w lepszy sposób głośniki bose maja w sobie rożne przełączenia na których sie nie znam jak lepiej to zainstalować. Ma ktoś moze jakieś Pomysły albo moze mi dać dobra radę do tego chciałbym kupić subwoofer oraz głośnik centralny jakieś podpowiedzi? Co fajnie gra jak to dobrać bo i tak juz mam namieszane z góry dziękuje każdemu kto bedzie miał chęć pomoc.

0 3
  • #2 23 Lis 2016 09:50
    idek24
    Poziom 28  

Sebastianooo112 napisał:
    estem amatorem jeżeli chodzi o sprzęt audio. Choć bardzo istotne jest dla mnie słuchanie dobrej muzyki

Amplituner kina domowego wyklucza dobra jakość dźwięku. Po prostu się do tego nie nadaję.
    Sebastianooo112 napisał:
    BOSE 32SE + B&W DM220

Słuchanie muzyki na 4 kolumnach jeszcze bardziej pogarsza sytuacje.
    Sebastianooo112 napisał: