Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Yamaha RX-V359 + BOSE 32SE + B&W DM220

Sebastianooo112 22 Lis 2016 00:32 540 3
  • #1 22 Lis 2016 00:32
    Sebastianooo112
    Poziom 2  

    Witam,

    Jestem amatorem jeżeli chodzi o sprzęt audio. Choć bardzo istotne jest dla mnie słuchanie dobrej muzyki w miarę dobrej jakości. Wzmacniacz otrzymałem w prezencie tak jak i głośniki Bose nowe w kartonach oraz B&W Dm 220 jak nowe. Wszystko podłączyłem dwa głośniki bose zainstalowałem pod sufitem. B&W dm220 tak samo ustawione lecz na ziemi pod nimi. Tutaj zaczynaja sie problemy ponieważ Dm 220 podłączone do mocniejszych wyjsć a bose do słabszych. Wszystko gra dobrze ładnie tylko dm220 zagłusza bose tak naprawdę musze mocno rozkręcić wzmacniacz gdy są one same podpięte (bose) żeby je usłyszeć juz nasiedzialem sie przy metodzie prób i błędów nie mogę powiedzieć bo naprawdę to gra ale wydaje mi sie ze mogę podłączyć to w lepszy sposób głośniki bose maja w sobie rożne przełączenia na których sie nie znam jak lepiej to zainstalować. Ma ktoś moze jakieś Pomysły albo moze mi dać dobra radę do tego chciałbym kupić subwoofer oraz głośnik centralny jakieś podpowiedzi? Co fajnie gra jak to dobrać bo i tak juz mam namieszane z góry dziękuje każdemu kto bedzie miał chęć pomoc.

    0 3
  • #2 23 Lis 2016 09:50
    idek24
    Poziom 28  

    Sebastianooo112 napisał:
    estem amatorem jeżeli chodzi o sprzęt audio. Choć bardzo istotne jest dla mnie słuchanie dobrej muzyki

    Amplituner kina domowego wyklucza dobra jakość dźwięku. Po prostu się do tego nie nadaję.
    Sebastianooo112 napisał:
    BOSE 32SE + B&W DM220

    Słuchanie muzyki na 4 kolumnach jeszcze bardziej pogarsza sytuacje.
    Sebastianooo112 napisał:
    Tutaj zaczynaja sie problemy ponieważ Dm 220 podłączone do mocniejszych wyjsć a bose do słabszych. Wszystko gra dobrze ładnie tylko dm220 zagłusza bose tak naprawdę musze mocno rozkręcić wzmacniacz gdy są one same podpięte (bose) żeby je usłyszeć juz nasiedzialem sie przy metodzie prób i błędów

    Sebastianooo112 napisał:
    Ma ktoś moze jakieś Pomysły albo moze mi dać dobra radę

    Zakup wzmacniacz stereo do słuchania muzyki - i podłącz do niego 2 kolumny nie 4. Ani to głośniej ani to lepiej jak sam widzisz.
    Sebastianooo112 napisał:
    do tego chciałbym kupić subwoofer oraz głośnik centralny jakieś podpowiedzi?

    Więc chcesz budować kino domowe do oglądania filmów czy wykorzystać sprzęt do słuchania muzyki?

    0
  • #3 30 Lis 2016 00:00
    Sebastianooo112
    Poziom 2  

    czyli Jak mogę użyć ten sprzęt jak najlepiej go podłączyć dziś zakupiłem subwoofer eltax SW 8

    Dodano po 15 [minuty]:

    Bardziej zależy mi na golądaniu filmów, dziś po zakupieniu SW eltax sw 8 po podłączeniu do komputera wszystko gra dobrze. Gdy podłączam pod tv buczy subwoofer co jest nie tak?

    Dodano po 23 [minuty]:

    przykładowo jak mam podłączony amplituner do kompa wszystko gra dobrze. Tylko jak podłącze hdmi do kompa to jest identyczne buczenie jak podłącze jack z ampitunera do TV.

    0
  • #4 30 Lis 2016 15:48
    398216 Usunięty
    Poziom 43  

    Sebastianooo112 napisał:
    ten sprzęt jak najlepiej go podłączyć

    Na pewno nie w takim ustawieniu kolumn.
    Sebastianooo112 napisał:
    dwa głośniki bose zainstalowałem pod sufitem. B&W dm220 tak samo ustawione lecz na ziemi pod nimi. Tutaj zaczynaja sie problemy ponieważ Dm 220 podłączone do mocniejszych wyjsć a bose do słabszych.

    Poczytaj o ustawieniu kolumn w systemach KD (kina domowego). To powinno Ci uświadomić co zrobiłeś źle.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo