Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Skoda Superb 1.8t 2003r. - Jak wykasować błąd po włączeniu zapłonu.

andrzej0205 22 Nov 2016 19:45 624 7
  • #1
    andrzej0205
    Level 9  
    Witam. W Skodzie Superb 1.8T z 2003r. po przekroczeniu 128.000 km pojawił się sygnał kierując do serwisu. Wcześniej przy około 70.000 też pojawił się sygnał ale po przejechaniu kilkunastu kilometrów już się nie pojawiał. Ten uporczywie nadal pipczy po włączeniu zapłonu. Pewnie to powiadomienie o wymianie rozrządu. Teraz mam pytanie czy po podłączeniu V-scan VAG 5053 da się wykasować ten błąd. Próbowałem ale nic nie dało. Dziękuje za podpowiedź.
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #3
    andrzej0205
    Level 9  
    Po włączeniu zapłonu pojawia się 3 sekundowy ciągły sygnał z napisem aby jechac do serwisu. Po zapłonie znika wiadomość i sygnał. I to się powtarza po każdorazowym włączeniu zapłonu.
  • Helpful post
    #4
    grala1
    VAG group specialist
    Jaki błąd?
    Widzisz jakiś błąd w sterownikach?
    Masz do wykasowania inspekcje serwisową.
    VCDSem robi się to w blokach pomiarowych lub poprzez specjalną funkcję.
  • #5
    andrzej0205
    Level 9  
    grala1 wrote:
    Masz do wykasowania inspekcje serwisową.
    VCDSem robi się to w blokach pomiarowych lub poprzez specjalną funkcję.


    OK...jutro podłącze i poszukam tych funkcji. Dam odpowiedz.
  • #6
    andrzej0205
    Level 9  
    Grala 1 dzieki za podpowiedz o inspekcji. Przy okazji dowiedziałem się w funkcjach specjalnych że mój samochód ma więcej przejechane niż na liczniku. Czy to brać poważnie pod uwagę jeżeli mam papiery o corocznych przegladach. Nadmieniam że jestem w Anglii a tu się tego przestrzega. Pozdrawiam.
  • #7
    grala1
    VAG group specialist
    Przebieg w sterowniku silnika może się różnic trochę ale bez przesady.
    Moze ktoś wymieniał licznik lub sterownik silnika.
    Moze ktoś kręcił licznik by płacić mniej za ubezpieczenie. Wystarczy kręcić licznik przed każdym przeglądem a w papierach bedzie wszystko ok.
  • #8
    andrzej0205
    Level 9  
    Gral1 Jeszcze raz dzieki za podpowiedz. Temat uważam za zamknięty.